Magnus Holm Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Nå har jeg adresse, telefonnummer og fullt navn på vedkommende så jeg tviler på at det er svindel... Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Ja, ja, bare bruk sunn skepsis, så gjør du deg kanskje et godt kjøp Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Hørt om folk før som har blitt svindlet av folk med fullt navn, nummer osv. Er ikke alle som har like mye samvittighet som andre. Men, det er et godt kjøp til den prisen! Lenke til kommentar
pma Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 (endret) Jeg hadde fullt navn, telefonnr., adresse og div annen info en gang jeg "kjøpte" en svinaktig bra IBM ThinkPad på auksjon... Fikk aldri maskina, og fyren lo til meg over telefon og sa "Du har blitt lurt for kr 15.750,-" For ordens skyld: jeg snakka med "selgeren" flere ganger over telefon før jeg sendte pengene til han. Han virka troverdig og ærlig, og hadde stålkontroll på pc'en han angivelig solgte til meg (og et par andre). Kjip opplevelse. Anmeldte det, saken har gått sin gang, fyren har sonet for dette og en rekke andre bedragerisaker. Han er erstatningspliktig etter dom, og Statens Innkrevingssentral har saken, men jeg regner med at pengene er borte for alltid. Dette er ca 5 år siden nå.. Mitt tips: vær skeptisk! Virker dealen for god til å være sann, så er den nok det! Hvis du er på et annet sted enn han, så få noen du kjenner til å møte vedkommende og se på maskina, evt. sluttføre handelen for deg. Endret 26. juli 2007 av pma 1 Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Jeg kan møte ham på døra hvor han bor Tenker jeg går for dette Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 27. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2007 For Guds skyld, se maskinen før du betaler ham! Lenke til kommentar
VolcomStone Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Nå skulle jeg endelig bestlille meg Blackbook ! Men så får jeg dette i trynet : "Kredittkortet er ikke godkjent. Skriv inn riktig nummer eller nummeret på et annet kort." #sukk# Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Nå skulle jeg endelig bestlille meg Blackbook ! Men så får jeg dette i trynet : "Kredittkortet er ikke godkjent. Skriv inn riktig nummer eller nummeret på et annet kort." #sukk# 9155921[/snapback] Au! Jeg hadde blitt SÅ skuffa. Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Tror det er verdt å avente å kjøpe en Macbook fortiden. Rykter svirrer om en ultraportabel Macbook Pro, og det interne grafikkortet fra intel som er i dagens Macbook er utdatert ytelsesmessig mot de nye kortene som står i bla. XPS 1330, så det kan ventes en oppgradering av maskinvaren snart imo. Lenke til kommentar
VolcomStone Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Når kan den oppdateringen ventes da ? Står ingenting om den på Mac Rumors. Macbooken er vel "nettopp" blitt oppdatert, men ikke hardware-messig. Mvh, Erlend Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Sitter det ikke GeForce 8600 kort i MBPene nå a? Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 (endret) Den ultraportale spekuleres i om vil komme før jul. En Macbook oppgradering vet jeg ikke når kan komme, men jeg ville ikke følt meg komfortabel ved å kjøpe en maskin med en grafikkbrikke som ifølge bla. en graf postet i XPS 1330-tråden til sammenligning med dens brikke yter halvparten av den i f.eks XPS 1330. Jo, i MBP er det et Geforce 8600m for tiden, som er i topskiktet av det en får i dag for bærbare, men for Macbook er det et Intel 950, i motsetning til et Intel X3100 i XPS 1330. Endret 27. juli 2007 av Trynemjoel Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Hvor mye har egentlig grafikkortet å si når det kommer til bilde- og videoredigering? Har selv lyst på en Macbook til høsten, og noe spill blir det ikke. Heller ikke 3D-redigering. Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Takk Da var Adium, QS, Skitch og FF installert. Flere programmer som jeg burde sjekke ut? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Pownce er kjekt å se, og Transmit for FTP. Last.fm er også grei, og Flickr Uploadr hvis du er mye på Flickr. iTerm er kjekt til terminalarbeid og SSH-ing. Skype er jo også veldig greit, og så ville jeg sett litt på ByteController og Disco. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 For all del, ikkje gløym MacPorts! Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 MacPorts er installert (sammen med Ruby og RubyGems) Hvs syns dere er best: VLC eller utvide QuickTime med codecs? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Eg liker VLC best, men har du tenkt å bruke Front Row er det like greit å gå for codecs. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå