Anonym5656 Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Enig, Adium. Med mindre du må ha webcam støtte, da anbefaler jeg aMSN Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Noen som har en bra youtube ripper, eller en .FLV to iPod eller .AVI converter, aller helst gratis? Vet om TubeSock, men har egentlig ikke veldig lyst å betale.. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Nå har jeg instalert Adium og logget meg på... Men legger merke til at på noen av gruppene så mangler det folk.. Vil de komme fram etter hvert som de logger seg på? Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 http://methodshop.net/gadgets/tutorials/youtuberip/ Der listes det opp en del. Lenke til kommentar
martbo Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Nå har jeg instalert Adium og logget meg på... Men legger merke til at på noen av gruppene så mangler det folk.. Vil de komme fram etter hvert som de logger seg på? 9129719[/snapback] Ja. Hvis du trykker på View (elller noe sånt) så kan du også velge å vise kontakter som ikke er logget på Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Nå har jeg instalert Adium og logget meg på... Men legger merke til at på noen av gruppene så mangler det folk.. Vil de komme fram etter hvert som de logger seg på? 9129719[/snapback] Ja. Hvis du trykker på View (elller noe sånt) så kan du også velge å vise kontakter som ikke er logget på 9131067[/snapback] Ahh, takk.. Syns faktisk at det programmet ser bedre ut enn Msn Messenger, likte layouten veldig bra ^ Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Finnes også veldig mange bra themes til Adium på http://adiumxtras.com . Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Noen som kunne forklare hvordan man fikk alle kontaktene til å vise seg? Finner det ikke under Valg Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Trykk på kontaktlisten din, og så trykker du eple + shift + h. Da vises alle kontakene dine. Samme tastekombinasjonen for å få den vekk igjen. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Noen som har et bra Kodek program å anbefale? Tenker da på noe som VLC.. Finns det forresten en side som er for newbies i OSX? Lenke til kommentar
martbo Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 VLC finnes for mac, så det er bare å bruke det. http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/macosx/14738 Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 (endret) Ok, ett siste spørsmål så skal jeg slutte å mase Har masse musikk på en ekstern harddisk, hvor jeg også tok "eksporter bibliotek" da jeg brukte Itunes på en Windows maskin. Men når jeg åpner Itunes og tar å importerer bibliotek, så kommer bare spillelistene opp og ikke noe mer. Altså ingen sanger blir importert.. Vil det si at jeg må legge til alle manuelt eller? Endret 24. juli 2007 av EvenruD Lenke til kommentar
Gaute Holmin Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Velg "Legg til i Bibliotek" istedet. Da kopierer den filene. Hvis du ikke vil at den skal kopiere filene, må du velge det i iTunes valg først. Dette er en grei guide for nybegynnere: http://mac1.no/switch Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Det funker ikke, skjer ingenting når jeg trykker på "legg til bibliotek".. Kan det komme av at musikken ligger på en ekstern harddisk som går på NTFS? Lenke til kommentar
Gaute Holmin Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Kan godt hende, OS X kan jo ikke skrive til NTFS. Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Eksterne HDer bruker jeg å formatere i FAT32 som tommelregel, da slipper en slike konflikter Om en skal lagre store filer som DVDR kan en jo alltids RAR'e dem Lenke til kommentar
dabear Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Kan godt hende, OS X kan jo ikke skrive til NTFS. 9136479[/snapback] Jo, med litt fikling går det jo.. Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Veldig fristende å kjøpe Mac når man får sånne tilbud: Det er en MB Core2Duo 2.16 GHZ 2 gb minne 120 hd. Pent brukt. Ikke mange mnd. gammel heller. 7000 kr Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Det var slett ikke ille. Hvis du får se den og den er fin burde du jo kjøpe. Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Rart å selge maskinen så billig, blir skeptisk til slike tilbud. Vet ikke om de er stjålet eller om det er svindel :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå