Aalton Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Det er jo sant, ser ut som man ikke skal kjøpe noe akkurat i følge den wiki siden der, da der skulle komme oppdateringer snart, hadde jo blitt tøft å se en iPod med kanskje 3" og OSX Lenke til kommentar
Gaute Holmin Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Jeg kjører Firefox på Mac Mini'en min, men det er hovedsakelig for at samboeren min skal kjenne seg igjen. Har ikke hatt kræsjproblemer, men litt treg er den... På iBook'en, den maskinen jeg bruker aller mest, bruker jeg Camino 1.5. Er kjempefornøyd med den! Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 På iBook'en, den maskinen jeg bruker aller mest, bruker jeg Camino 1.5. Er kjempefornøyd med den! 9014502[/snapback] Hadde berre Camino hatt støtte for Firefox sitt store bibliotek av utvidingar. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Kan det hende at FF vil bli bedre i Leopard? Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 (endret) På iBook'en, den maskinen jeg bruker aller mest, bruker jeg Camino 1.5. Er kjempefornøyd med den! 9014502[/snapback] Hadde berre Camino hatt støtte for Firefox sitt store bibliotek av utvidingar. 9015387[/snapback] Kunne ikke blitt mer enig. Testet Camino engang og syns det fungerte kjempe bra, men utvidelsene... Endret 7. juli 2007 av Gakkakk Lenke til kommentar
Jan Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 I alle dager.. Jeg får ikke skrivebordshurtigtast (som F11 f.eks) på musen. Alle vinduer, dash og så videre fungerer finfint, men ikke "skrivebord". Enkelte ganger fungerer ikke funksjonen med F-tastene heller, men kun med skrivebord. Alt annet går som smurt. Eneste som virker stabilt for å vise skrivebord er aktive hjørner. Anelse hva dette kan være? Jeg har ikke knota med hurtigtaster utenom "Dashboard & Exposé", men har resettet alle hurtigtaster for sikkerhetsskyld. Uten noe hell. Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Hvilken mus har du? Jeg måtte laste ned et eget program for min mx 10000 mus for at det var mulig å legge til snarveier på alle tastene. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Hvilken mus har du? Jeg måtte laste ned et eget program for min mx 10000 mus for at det var mulig å legge til snarveier på alle tastene. 9059440[/snapback] Får snarveier på de (mx510), men ikke akkurat den ene funksjonen. Får knote med drivere, takk for tipset. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Hmm, er det noen som har linken til den siden der man kan sjekke om det lønner seg å kjøpe Apple produkter nå eller om man burde vente? Vet jeg har sett siden før men husker ikke navnet på den Lenke til kommentar
fox Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Equerm, den? http://buyersguide.macrumors.com/ Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Hmm, er det noen som har linken til den siden der man kan sjekke om det lønner seg å kjøpe Apple produkter nå eller om man burde vente? 9062879[/snapback] Skal du ha ny? Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 (endret) Har selv vurdert å kjøpe meg en iPod, men jeg er i tvil... DigiTimes claims that Wintek has been given the contract award for producing the the panels of Apples upcoming iPod refresh, which DigiTimes notes will be in August. The touch screens will reportedly be similar to the iPhone's touch screen. Steve Jobs made comments during a town hall meeting of Apple Employees that the Mac OS X group was working on unreleased iPods as well as the desktop OS and iPhone OS. Nyheten: http://www.digitimes.com/displays/a20070710PD217.html Dette kan bli spennede.. Endret 12. juli 2007 av Aalton Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Halloi. Hvordan er grafikkytelsen i den sorte macbooken kontra et nvidia geforce go 6600? Orket ikke lage en ny tråd, så jeg tenkte at dette var stedet å spørre om det. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Hvordan får jeg NRK Nettradio til å fungere i OS X ? Har flip4mac, det hjelper ikke. Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Halloi. Hvordan er grafikkytelsen i den sorte macbooken kontra et nvidia geforce go 6600? Orket ikke lage en ny tråd, så jeg tenkte at dette var stedet å spørre om det. 9068054[/snapback] Vanlig MacBook er dessverre lite tess tll spilling pga den bare har integrert grafikkort. Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Det intergrerte kortet skal jo visstnok ha opp mot 128mb videominne, dvs det samme som Gf Go 6600, men det er alikevel dårligere altså? Sitter i dag med en 1,73 Ghz Pentium M/1024 mb ram og som sagt Gf go. Fremstår ikke som veldig lurt å punge ut med 10k+ for en macbook hvis det ikke blir noe særlig merkbart bedre ytelse.. ? Uansett, spørsmål 2: Kommer det en 12" Macbook pro i overskuelig fremtid? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Uansett, spørsmål 2: Kommer det en 12" Macbook pro i overskuelig fremtid? 9068563[/snapback] Det spekuleres i rykter om at det kommer når Leopard ankommer i oktober. Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Aha. I så fall er jo det aldeles strålende. Min neste laptop blir antagelig en ultraportabel, og siden jeg er møkklei Windows og ikke synes Vista falt i smak i det hele tatt ser det ut til at mac er den beste løsningen til tross for at de koster en del mer. Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Hvordan får jeg NRK Nettradio til å fungere i OS X ? Har flip4mac, det hjelper ikke. 9068100[/snapback] http://www.nrk.no/lyd/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå