Garreth Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 (endret) Hva er det beste programmet for å kopiere over sanger fra iPod til Mac? Har tenkt å formatere den til mac format, men har ikke så lyst å miste alle sangene mine. Endret 4. juli 2007 av Garreth Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Men studentrabatt gjelder kun hvis du er over 18 da.. 8996830[/snapback] No er det vel ikkje så mange studentar som er under 18, så eit stort problem er det vel ikkje. 9002270[/snapback] Du er da student på vidregående? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Du er strengt tatt ikkje det, men mange liker å late som dei er det. studentperson som studerer ved universitet el. høgskole http://www.dokpro.uio.no/perl/ordboksoek/o...abet=n&renset=j Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Litt merkelig at man får utstedt studentbevis på skolene da ja :/ Lenke til kommentar
iMono Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Litt merkelig at man får utstedt studentbevis på skolene da ja :/ 9002650[/snapback] Får jo ikke det. Går du allmennfaglig linje får du kun et kulturkort og skolebevis. Lenke til kommentar
martbo Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Studenter er som ttt sier person som studerer ved universitet el. høgskole. Jeg vet dog om folk som har fått studentrabatt ved å vise fram elevbevis på feks. eplehuset. Mener å huske at Humac gir deg det automatisk om du er elev. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Hva er det beste programmet for å kopiere over sanger fra iPod til Mac? Har tenkt å formatere den til mac format, men har ikke så lyst å miste alle sangene mine. 9002386[/snapback] Det er iPod Disk. iPoden dukker opp som ekstern harddisk og du kan dra filer fram og tilbake som du vil. Lenke til kommentar
NitRam Den Gale Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Du får da vitterlig studentrabatt på toget og bussen om du viser frem gyldig "skolebevis" eller studentkort fra Videregående skole... Lenke til kommentar
iMono Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Du får da vitterlig studentrabatt på toget og bussen om du viser frem gyldig "skolebevis" eller studentkort fra Videregående skole... 9005648[/snapback] På vestsiden har vi noe som kalles studentkort på bussen, kun for dem på universitet og høgskolen. Dessuten har vi noe som kalles for studentrabatt på Brann stadion, igjen kun for dem som går på universitet og høyskole. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Sikkert litt forskjellig fra sted til sted, mener da vi kan kjøpe et studentbevis på kontoret på skolen vår Mulig det er skolebevis, men anyway så lenge eplehuset gir F så bryr ikke jeg meg ^^ Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Noen andre enn meg som syns at Firefox kræsjer alt for ofte på intel-mac? :/ Lenke til kommentar
martbo Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Jeg orker ikke engang bruke firefox på noen av macene mine. Synes det er veldig tregt, i tillegg til at det kræsjer. Går i Opera eller Safari 3 her Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Noen andre enn meg som syns at Firefox kræsjer alt for ofte på intel-mac? :/ 9007800[/snapback] En smule tregt er det iblant, men har sjeldent opplevd noe krasj. Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Jeg elsker firefox pga utvidelsene. Men blir så deppa når den noen ganger stopper opp i 5 sec også går den videre igjen. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Noen andre enn meg som syns at Firefox kræsjer alt for ofte på intel-mac? :/ 9007800[/snapback] Jepp... Lenke til kommentar
dabear Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Merkelig, jeg har hørt det motsatte, at safari og opera har problemer på mac.. mulig det var bare til den aktuelle personen da Må si at jeg hadde absolutt ingen problemer med firefox da jeg kjørte den i OS X86 på min intel-pc (altså ikke mac) Lenke til kommentar
NitRam Den Gale Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Du får da vitterlig studentrabatt på toget og bussen om du viser frem gyldig "skolebevis" eller studentkort fra Videregående skole... 9005648[/snapback] På vestsiden har vi noe som kalles studentkort på bussen, kun for dem på universitet og høgskolen. Dessuten har vi noe som kalles for studentrabatt på Brann stadion, igjen kun for dem som går på universitet og høyskole. 9005797[/snapback] Jaja... Vet ikke hvordan det er ellers men jeg har alltid fått studentrabatt på toget mellom Oslo og Moss, på bussen også... Nok off-topic; Jeg synes Opera på Mac er for treg til å starte opp (samt at Opera browseren fortsatt har "litt for mye i seg"... Får liksom ikke Apple's "More is Less" følelse...), Firefox ser rett og slett stygt ut (tilpasser seg ikke til tekstbokser osv.), mens Camino ser finere ut (Camino tilpasser seg heller ikke men default er fin nok...). Safari på sin side mener jeg er den desidert beste browseren til Mac per dags dato, den er også den eneste browseren som har støtte for innebygde fargeprofiler... Lenke til kommentar
dabear Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 (endret) Heisann. Et lite spørsmål: om du markerer adresselinja med ett museklikk i safari, vil hele adresselinja markeres da? Da snakker jeg om slik det er i firefox dersom du har satt browser.urlbar.clickSelectsAll til true i about:config. Viss ikke, kan dette enables gjennom noen konfigurasjonsdirektiv, slik som i firefox? Endret 5. juli 2007 av dabear Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Jeg leste et utdrag i en amobil artikkel her om dagen at iPod spillerne til apple skulle bli utstyrt med OSX, men jeg kom til å lure på om det er en 6. generasjons iPod på vei nå? Som da sikkert vil den generasjonen som får dette OS-et. Noen som vet? Jeg har en stund lurt på å ga til anskaffelse av en iPod, men hadde vært gøy å fått en helt ny versjon når man først skal kjøpe.. Lenke til kommentar
martbo Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Akkurat det er det ingen andre enn Apple som vet, og de er jo ikke akkurat kjent for å dele hemmeligheter. Ta en gikk her http://www.macrumors.com/buyersguide/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå