Dassen Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Jeg vil også gjerne ha en kopi om det er mulig. Så stilig program, hvordan kom du over det? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 macfjott og Dassen, dere har nå fått invite.. Dassen: jeg drev og så på wallpapers i TUAW Desktops gruppen på flickr, og så så jeg et som skitch var med på, og det var nevnt i kommentarene... så jeg sjekket ut hva det var Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 (endret) Tusen takk. Om noen andre er interessert har jeg to invites jeg og, bare si fra. Da har Henrik Lied har fått en av de, men har én igjen om noen vil ha. Endret 3. juli 2007 av Dassen Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Hvis det fortsatt er en igjen er jeg keen på den... Lenke til kommentar
VolcomStone Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Hei ! Vet dere om noe bra software til bildefremvisning ? Slik som Windows Picture and Fax Viewer i Wondows ? Takk-takk Mvh, Erlend Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Hvordan er egentlig kvaliteten på kabinettet til Macbooken? Kom jo til å tenke på at den skal fraktes mye fram og tilbake, så den bør jo tåle en del Er det sånn som går i stykker veldig fort eller? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Så lenge du ikkje brukar den som diskos vil den nok klare seg bra. Eg har i alle fall ikkje opplevd noko problem med min Macbook. Lenke til kommentar
NitRam Den Gale Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Hei ! Vet dere om noe bra software til bildefremvisning ? Slik som Windows Picture and Fax Viewer i Wondows ? Takk-takk Mvh, Erlend 8994372[/snapback] Du kan bruke "Preview" for å se flere bilder samtidig... Bare merk de bildene du vil se og CTRL klikk og velg Preview, og du får opp bildene i "skuffen" (drawer) på siden... Lenke til kommentar
Magnusha Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Hei! Sitter her å vurderer om jeg skal kjøpe en Macbook nå eller vente til like før skolen begynner. Har ikke helt greid å bestemme meg, men hva mener dere? Kommer det til å komme noen oppgraderinger nå snart fremover, eller er det bare å bestille i vei? Også lurer jeg på når jeg skal bestille om jeg skal bestille fra studenttorget.no eller apple? Lenke til kommentar
dabear Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Hei!Sitter her å vurderer om jeg skal kjøpe en Macbook nå eller vente til like før skolen begynner. Har ikke helt greid å bestemme meg, men hva mener dere? Kommer det til å komme noen oppgraderinger nå snart fremover, eller er det bare å bestille i vei? Med Leopard i oktober, er det venta noen maskinvareoppdateringer til mb i tillegg. Jeg venter med å kjøpe til uti oktober iallefall. Også lurer jeg på når jeg skal bestille om jeg skal bestille fra studenttorget.no eller apple? 8995345[/snapback] Personlig liker jeg å forholde meg til et fysisk sted, og kommer til å bestille fra Eplehuset med en noe mindre rabatt enn det studenttorget.no tilbyr (studentrabatt). Uansett kan alle forhandlere ta imot support requests på din mb uansett hvor du kjøper den, har jeg hørt. Jeg liker uansett å være på den sikre sida, de få hundrelappene kjøp fra studenttorget.no vs eplehuset med studentrabatt utgjør, er ikke så viktig for meg. Lenke til kommentar
Magnusha Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Hei!Sitter her å vurderer om jeg skal kjøpe en Macbook nå eller vente til like før skolen begynner. Har ikke helt greid å bestemme meg, men hva mener dere? Kommer det til å komme noen oppgraderinger nå snart fremover, eller er det bare å bestille i vei? Med Leopard i oktober, er det venta noen maskinvareoppdateringer til mb i tillegg. Jeg venter med å kjøpe til uti oktober iallefall. Også lurer jeg på når jeg skal bestille om jeg skal bestille fra studenttorget.no eller apple? 8995345[/snapback] Personlig liker jeg å forholde meg til et fysisk sted, og kommer til å bestille fra Eplehuset med en noe mindre rabatt enn det studenttorget.no tilbyr (studentrabatt). Uansett kan alle forhandlere ta imot support requests på din mb uansett hvor du kjøper den, har jeg hørt. Jeg liker uansett å være på den sikre sida, de få hundrelappene kjøp fra studenttorget.no vs eplehuset med studentrabatt utgjør, er ikke så viktig for meg. 8995576[/snapback] Takk for svar! Det er utelukket å vente helt til Oktober med å kjøpe maskinen for min del. Jeg trenger den til skolestart. Men har sett at på apple.com har de en sånn college rabatt, ved at du kjøper en macbook får du med en iPod, gjelder dette i Norge også eller bare i USA? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Eg veit ikkje om du kan få med ein iPod ved kjøp gjennom Apple sine sider, men du får i alle fall studentrabatt. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Eg veit ikkje om du kan få med ein iPod ved kjøp gjennom Apple sine sider, men du får i alle fall studentrabatt. 8995732[/snapback] Jeg fikk med en ipod når jeg kjøpte min Macbook til skolestart i fjor. Tror jeg, mulig det bare var kraftig redusert pris på den... Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Men studentrabatt gjelder kun hvis du er over 18 da.. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Jeg fikk det selv om jeg er under 18, er visst veldig sjeldent du må sende inn bevis. En kompis av meg ringte inn og spurte om han fikk det selv om han var under 18 og da sa de ja og han fikk. De er nok ikke så nøye på det. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Sånn med tanke på leopard som kommer, er det ikke bare en oppdatering til det som er på MBene nå da? Og er det no spess som vil bli oppdatert intert i MBen, feks skjermkort eller no? Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Det er ingen som vet hva apple oppdaterer med eller ikke. http://buyersguide.macrumors.com/ er kanskje den siden som gir et best etsimat på produktene. Lenke til kommentar
PelsJakob Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 (endret) Finnes det noen oversikt over hvordan man får frem spesielle tegn i Mac OS X? Jeg tenker da på tegn som tankestrek, tilde (~), norske anførselstegn («»), etc. Endret 4. juli 2007 av PelsJakob Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 (endret) Her for eksempel. Et fint bildeframvisningsverktøy mange kanskje ikke visste om, er Spotlight. Søk på de bildene du ønsker å vise fram, i mitt tilfelle Forest-bilder. Så trykker du på Play-knappen til høyre i den blå kollonnen. Da starter et slideshow av disse bildene som du kan styre selv eller la gå automatisk. Du har også noen flere valg, skalering av bildene, legge de i iPhoto-biblioteket og oversiktsvisning som jeg syntes er ganske kul funksjon. Endret 4. juli 2007 av Dassen Lenke til kommentar
ttt Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Men studentrabatt gjelder kun hvis du er over 18 da.. 8996830[/snapback] No er det vel ikkje så mange studentar som er under 18, så eit stort problem er det vel ikkje. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå