Jan Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Ikke en eneste pikselfeil _eeeeeeeeeenorm_ arbeidsflate. Utrolig skjerm, utrolig alt ^^ Har derimot problemer med å koble til eget nettverk, så jeg kjører med TP-kabel. TP-porten er på høyresiden. Ufattelig kjedelig designfeil, ettersom musen er der. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Ikke en eneste pikselfeil _eeeeeeeeeenorm_ arbeidsflate. Utrolig skjerm, utrolig alt ^^Har derimot problemer med å koble til eget nettverk, så jeg kjører med TP-kabel. TP-porten er på høyresiden. Ufattelig kjedelig designfeil, ettersom musen er der. 8922854[/snapback] TP på høyresiden? Det høres veldig upraktisk ut. Særlig med tanke på at din modell er beregnet brukt slik den er, og da naturlig nok med mus. Lenke til kommentar
NitRam Den Gale Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Ehhh... Man må ikke ha musematta helt intil laptopen heller... Dessuten ville det blitt like feil for venstrehendte å ha nettverksporten på venstre side... Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Ehhh... Man må ikke ha musematta helt intil laptopen heller... Dessuten ville det blitt like feil for venstrehendte å ha nettverksporten på venstre side... 8924366[/snapback] Såklart må man ikke det, men jeg finner tanken på en ledning på høyresiden som irriterende. Det er vel en smakssak. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Ehhh... Man må ikke ha musematta helt intil laptopen heller... Dessuten ville det blitt like feil for venstrehendte å ha nettverksporten på venstre side... 8924366[/snapback] Det er litt flere som bruker høyremus enn venstremus og dessuten er dette en 17".. den er bred, veldig bred. Ser jo ut som jeg ror man. Lenke til kommentar
Leon Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Jeg er enig — det er en utrolig kedelig designglipp. På powerbookene har de putta modeminngangen(!!) helt bakerst til venstre på maskina (foran strøminngangen) — noe som ville vært den ideelle plasseringen for en stiv nettverkskabel, spør du meg. Det ideelle hadde vært en sexy dockingstasjon i apple stil, som gjør det samme som dockingstasjonene til Dell og HP. Én port i bunnen av maskina med skjermtilkobling, usb, nettverk, firewire, lyd og strøm. Perfekt det vært hadde… Lenke til kommentar
dabear Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Noen som har erfaring med Windows (xp/Vista) på macbook? Hvordan er batterilevetida på windows i forhold til os x? Da snakker vi surfing, skriving og kanskje se en film av og til. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Det ideelle hadde vært en sexy dockingstasjon i apple stil, som gjør det samme som dockingstasjonene til Dell og HP. Én port i bunnen av maskina med skjermtilkobling, usb, nettverk, firewire, lyd og strøm. Perfekt det vært hadde… 8925948[/snapback] Det einaste alternativet (så vidt eg veit) er BookEndz Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Det ideelle hadde vært en sexy dockingstasjon i apple stil, som gjør det samme som dockingstasjonene til Dell og HP. Én port i bunnen av maskina med skjermtilkobling, usb, nettverk, firewire, lyd og strøm. Perfekt det vært hadde… 8925948[/snapback] Det einaste alternativet (så vidt eg veit) er BookEndz 8935533[/snapback] Hvis det er docken jeg tenker på, så er den brun og særdeles lite pen. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Jeg fikk en Kernel Panic i stad da jeg satt og surfet med Safari 3. Det er så mye tull med Safari 3. Den har ødelagt for mange av widgetene mine også. På Windows får jeg ikke startet det engang. Hvorfor legger Apple ut et såpass uferdig produkt til nedlastning for alle og enhver? Jeg er klar over at det er beta-versjon. Men safari 3 er jo helt ubrukelig slik det er nå. Noen andre som har dårlig erfaringer med Safari 3 her? Lenke til kommentar
NitRam Den Gale Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Jeg fikk en Kernel Panic i stad da jeg satt og surfet med Safari 3. Det er så mye tull med Safari 3. Den har ødelagt for mange av widgetene mine også. På Windows får jeg ikke startet det engang. Hvorfor legger Apple ut et såpass uferdig produkt til nedlastning for alle og enhver? Jeg er klar over at det er beta-versjon. Men safari 3 er jo helt ubrukelig slik det er nå. Noen andre som har dårlig erfaringer med Safari 3 her? 8937816[/snapback] Ser ut til at det er litt forskjellige opplevelser fra maskin til maskin... Jeg har ikke hatt en eneste krasj enda! Lenke til kommentar
martbo Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Safari 3 virker som bare det hos meg også. Trodde det bare var Windows versjonen som hadde problemer jeg. Du har oppdatert til 3.02? Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Jeg har problemer med krash (windows) hver gang jeg skal prøve å legge til sider som bokmerker. Har noen av dere klart dette? Surfing og kommentarer på facebook har jeg også krashproblemer med. Lenke til kommentar
martbo Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Om du har problemer med windows versjonen er dette feil sted å få hjelp på. Programvare -programvare er et bedre sted for det Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Oops sorry, var på feil sted! Min feil =) Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Jeg har nyeste versjon ja. Gikk over til Firefox nå, fornøyd med den. Lenke til kommentar
eigan Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Jeg merker Kernel panic når jeg våkner dataen før den går helt i dvale Setter i dvale Vekker dataen før den går i dvale Dataen fryser Vifta bråker mer og mer Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 (endret) http://daringfireball.net/2007/06/straws_grasping “I don’t think Apple’s going to be a big player in this at all.” I am so writing that quote down. Ditto. Endret 25. juni 2007 av Henrik Lied Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Nå ligger det ny versjon av Safari 3 under Programvareoppdatering. Ser ut til at den er forbedret kraftig. Nå får jeg for første gang åpnet Safari på windowsmaskina mi. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 26. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2007 Little known fact, BlackBerry Pearl har nesten samme clit () som Mighty Mouse! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå