Gå til innhold

Macafé — Uformell chitchat rundt Mac og Apple.

Roberto

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bruker selv office for mac, og funker til det det skal funke, men går ganske treigt..

8872133[/snapback]

Altså den native utgaven til OS X? Ikke emulert gjennom crossover? Hva er det som gjør den treig? Må den kjøres gjennom rosetta?

--

Basert på de sitata over, ser det jo ut som om det enda ikke finnes et skikkelig skriveprogram til os x, som er både funksjonell, integrert og går rimelig kjapt?

8872339[/snapback]

Stemmer det, er laget for power pc, har intel... Går litt treigt men levelig da jeg bare bruker det på skolen.

Endret av Yaricks
Lenke til kommentar

Har lett litt rundt, men ikke funnet noe. Jeg er ute etter et Mac-kompatibelt medie-senter tastatur med innebygget mus (touchpad) og skal selvfølgelig være trådløst.

Vurderer snart å bare kjøpe Bluetooth-tastaturet fra Apple, men synes på en måte ikke at det passer til medie-senter.

Lenke til kommentar

Vet ikke om det er svart på tidligere, da jeg ikke har ork til å lese igjennom 114 sider. Hva er forskjellen på MacBook 2.0 GHz og den "nye" 2.16GHz varianten? Er det kun cpu, eller har de fiksett litt på feks. varmeproblemet og andre ting?

EDIT: Fant en side på wiki. Er det flere ting enn det som er nevnt her? Wikisiden

Endret av w3p
Lenke til kommentar
Vet ikke om det er svart på tidligere, da jeg ikke har ork til å lese igjennom 114 sider. Hva er forskjellen på MacBook 2.0 GHz og den "nye" 2.16GHz varianten? Er det kun cpu, eller har de fiksett litt på feks. varmeproblemet og andre ting?

EDIT: Fant en side på wiki. Er det flere ting enn det som er nevnt her? Wikisiden

8881166[/snapback]

Jeg vil tro det er masse småfix hele tiden. Min Macbook var en av den aller første som kom, så jeg må ha byttet hovedkort, batteri, og den har blitt missfarget som bare det. Jeg ville uansett ha kjøpt den nyeste hvis det ikke var alt for stor pengeforskjell :)

Lenke til kommentar

Ja jeg kjøpte via nettbutikken, og der tror jeg ikke man har muligheten til å velge annet enn den nyeste. Men syns det tar så lang tid før jeg får den :s Kjøpte 15. juni og får den ca. 4 july. Stod det bare skulle ta 7-10 dager. Regner med det er fordi jeg har spesialkonfigurert den?

Lenke til kommentar
Hvordan får jeg et program til å starte ved oppstart?

8891928[/snapback]

De fleste programmer kan du gå inn i "Preferences" og trykke på "Start at login". Ellers kan du som Macfjott nevner, å dra programmet inn i docken, høyreklikke og velge "open at login", og så dra den ut av docken igjen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...