Mala Skrevet 28. mai 2018 Del Skrevet 28. mai 2018 (endret) Hvor stor er sjansen for at Apple introduserer nytt og bedre tastatur på de kommende modellene? Har hørt så mye negativt om tastene de siste årene, svært sjeldent noen har veldig mye positivt å si om de når det gjelder ergonomi og pålitelighet Endret 28. mai 2018 av Mala Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 28. mai 2018 Del Skrevet 28. mai 2018 De har allerede "forbedret" tastaturet to ganger, en gang fra macbook til macbook pro, og en gang fra mbp 16 til 17. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. mai 2018 Del Skrevet 28. mai 2018 Men det har vel vært en del misnøye over alle iterasjonene har jeg inntrykk av? Håper på en "forbedring" til da denne gang, kan vel ikke bli verre 1 Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 28. mai 2018 Del Skrevet 28. mai 2018 Men det har vel vært en del misnøye over alle iterasjonene har jeg inntrykk av? Håper på en "forbedring" til da denne gang, kan vel ikke bli verre Det er vel mer at de putter lebestift på en gris, ikke at det faktisk blir dårligere. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. mai 2018 Del Skrevet 28. mai 2018 Hehe, ja blir vel kanskje det. Lenke til kommentar
blured Skrevet 1. juni 2018 Del Skrevet 1. juni 2018 (endret) Vet dere om Mbp 15 oppgraders til høsten? Kan være at det kommer en oppgradering/lansering på mandag, ettersom de har en event da. (Tek.no artikkel). Endret 1. juni 2018 av blured Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 2. juni 2018 Del Skrevet 2. juni 2018 Håper de kvitter seg med den touchstripa. Har ikke prøvd det nye tastaturet, men hører at flere får vondt i fingrene av å skrive på det. Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 4. juni 2018 Del Skrevet 4. juni 2018 (endret) Det handler om "courage", mann turtle. Endret 4. juni 2018 av nebrewfoz Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 4. juni 2018 Del Skrevet 4. juni 2018 Touchstripa har jeg ikke noe imot, men selve tastaturet er jo litt verre. Nå skal det jo sies at de har forbedret på tastaturet flere ganger nå, utgaven som var på den opprinnelige MacBook 12-tommer er temmelig krise, det som kom på første generasjon med MacBook Pro med Touch Bar var vesentlig bedre og helt grei også ble det ytterligere forbedret på andre generasjon MacBook Pro med Touch Bar som jeg syntes fungerer temmelig greit. De fleste som klager på nett ser ikke ut til å vite at det faktisk er merkbare forskjeller mellom disse forskjellige maskinene og generasjonene. Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 4. juni 2018 Del Skrevet 4. juni 2018 "Mange som klager på nett" tviholder på sine MBP 2015 inntil Apple kommer med et bedre tastatur enn på dagens MBP. Lenke til kommentar
blured Skrevet 4. juni 2018 Del Skrevet 4. juni 2018 Jeg er en av de. Har jobbet med folk som har hatt alle tre utgavene av det nye tastaturet, så fått testet dem alle, og kan ikke akkurat si at jeg liker det nye designet. Hadde sikkert blitt bedre om jeg hadde brukt dem over litt lengre tid. Men klarer ikke forstå at et dårligere tastatur trumfer det å gjøre en slik arbeidsmaskin et par millimeter tynnere. Lenke til kommentar
larsen_1 Skrevet 15. juni 2018 Del Skrevet 15. juni 2018 (endret) Noen av dere som vet litt mer enn andre når det kommer til specs i imac 27" 2018? Vil Apple legge inn en 6 core 8700 cpu, eller vil de vente til de har mekka sin egen prosessor senere? Endret 15. juni 2018 av larsen_1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 17. juni 2018 Del Skrevet 17. juni 2018 Hva er oppløsningen? Macen er koblet til en full hd tv. Skaleringen er satt til 720p, men youtubefilmen spiller av i 1080p. Så hvilken oppløsning ser jeg videoene i? Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 18. juni 2018 Del Skrevet 18. juni 2018 1080P nedskalert til 720P. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 18. juni 2018 Del Skrevet 18. juni 2018 1080P nedskalert til 720P. Takk Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 20. juni 2018 Del Skrevet 20. juni 2018 Min 6s synger (endelig) på siste verset, den har holdt godt uten beskyttelse siden launch. Påtide med en nye telefon snart, noe poeng i å kjøpe nå, eller burde jeg vente til september? Hva sier jungeltelegrafen her inne? Kikker litt på X med et passende skinndeksel Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 20. juni 2018 Del Skrevet 20. juni 2018 Min 6s synger (endelig) på siste verset, den har holdt godt uten beskyttelse siden launch. Påtide med en nye telefon snart, noe poeng i å kjøpe nå, eller burde jeg vente til september? Hva sier jungeltelegrafen her inne? Kikker litt på X med et passende skinndeksel Vel, vi vet(!) at det kommer en ny i september, men X kom jo senere enn september, og det kan skje igjen. Med andre ord vil vi vite mer i september. Lenke til kommentar
ozone Skrevet 20. juni 2018 Del Skrevet 20. juni 2018 Min 6s synger (endelig) på siste verset... Da får du håpe at det verset er laaangt... Jeg hadde ikke kjøpt ny X nå, når den neste er så nær. Tipper de har luket ut mesteparten av småtingene som jo har plaget X'en, samt forbedret andre ting. Kan du vente, så har du valget mellom den gamle og nye (og prisene deres), i alle fall Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 20. juni 2018 Del Skrevet 20. juni 2018 De sterkeste signalene vi har fått når det gjelder årets telefoner er vel større utvalg av telefoner med face id. Bare det gjør at jeg sikler. Men ikke faen om jeg kjøper en face id telefon uten OLED. Hvis OLED er tilgjengelig skal jeg ha OLED, så får jeg heller leve på nudler litt. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 21. juni 2018 Del Skrevet 21. juni 2018 (endret) Ikke en enkel avgjørelse dette, nei. Vente eller ikke. Telefonen min fungerer jo, men det klør litt i fingerene nå kjenner jeg. Får se hva jeg gjør, takker for tipset uansett EDIT: Tilleggsspørsmål, hvilket skinndeksel syns dere ser best ut etter en stund? Og er det godt grep i disse dekslene? Jeg liker slitt skinn, syns det er veldig pent Endret 21. juni 2018 av bshagen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå