M4ds Skrevet 4. oktober 2017 Del Skrevet 4. oktober 2017 Noen som har Magic Keyboard til iPad Pro, og kan fortelle litt om hva dere synes om den? Det er ganske varierende (og flest negative) kommentarer om tastaturet på Apples egne sider, men jeg skulle gjerne hørt deres meninger også Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 5. oktober 2017 Del Skrevet 5. oktober 2017 (endret) Hvordan flytter jeg hele itunes-biblioteket til en ekstern harddisk for deretter å kun spille sanger fra den eksterne harddisken? Trenger mer plass på harddisken. Endret 5. oktober 2017 av Slettet-8OkEXm Lenke til kommentar
johanf Skrevet 5. oktober 2017 Del Skrevet 5. oktober 2017 Hvordan flytter jeg hele itunes-biblioteket til en ekstern harddisk for deretter å kun spille sanger fra den eksterne harddisken? Trenger mer plass på harddisken. https://support.apple.com/en-us/HT201625 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 5. oktober 2017 Del Skrevet 5. oktober 2017 (endret) Hvordan flytter jeg hele itunes-biblioteket til en ekstern harddisk for deretter å kun spille sanger fra den eksterne harddisken? Trenger mer plass på harddisken. https://support.apple.com/en-us/HT201625 Takk! Når jeg consolidate biblioteket, og kopiert sangene til backup disken, skal jeg slette mappen fra macbooken? Jeg ønsker å fjerne musikken fra macbooken og kun bruke den eksterne harddisken for å høre på musikken eller overføre sanger til ipod. Endret 5. oktober 2017 av Slettet-8OkEXm Lenke til kommentar
johanf Skrevet 5. oktober 2017 Del Skrevet 5. oktober 2017 Jeg har ikke testet det selv, men hvis du nå har filene dine to plasser, ville jeg prøvd å slette en fil fra det stedet du ikke vil ha den, og spille den av i iTunes. Hvis det funker, burde du kunne slette resten også. ...uten at jeg tar ansvar for noe hvis det går skeis. Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 5. oktober 2017 Del Skrevet 5. oktober 2017 Funker det ikke lenger å dra fra høyre på iPad for å få opp en ny app/multitasking? Jeg får det ikke til lenger på iPad pro. Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 5. oktober 2017 Del Skrevet 5. oktober 2017 iOS 11? Yes. Men så vidt jeg har forstått, så er visst det nye at man drar appen man vil ha til høyre, opp fra navigasjonen nede. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 5. oktober 2017 Del Skrevet 5. oktober 2017 Jeg har ikke testet det selv, men hvis du nå har filene dine to plasser, ville jeg prøvd å slette en fil fra det stedet du ikke vil ha den, og spille den av i iTunes. Hvis det funker, burde du kunne slette resten også. ...uten at jeg tar ansvar for noe hvis det går skeis. Det fungerte utmerket! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 11. oktober 2017 Del Skrevet 11. oktober 2017 (endret) Leter etter et godt macbook pro 15 kjøp, brukt. Hva er en god årgang, 2014, 2013? Hva er prisen jeg bør slå til på? Endret 24. oktober 2017 av Slettet-8OkEXm Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 27. oktober 2017 Del Skrevet 27. oktober 2017 Noen som vet om det er noen kompabilitetsproblemer med En imac 2017 og en random ddr4-so-dimm? Finnes noen apple-spesifikke moduler, men finner lite av de på prisjakt, og det er ikke så mye info på apple sider utenom hva slags type ram som trengs. AtW Lenke til kommentar
circa Skrevet 15. november 2017 Del Skrevet 15. november 2017 Når ble det en greie at volumet på iphonen er lik som på macen og at man kan styre volumet på macen via iphonen? Lenke til kommentar
Joakimsjo Skrevet 15. november 2017 Del Skrevet 15. november 2017 Når ble det en greie at volumet på iphonen er lik som på macen og at man kan styre volumet på macen via iphonen? Det er ikke spotify connect som spiller deg et puss? Lenke til kommentar
circa Skrevet 15. november 2017 Del Skrevet 15. november 2017 Når ble det en greie at volumet på iphonen er lik som på macen og at man kan styre volumet på macen via iphonen? Det er ikke spotify connect som spiller deg et puss? Hmm, virker som om det er det. Heldig at jeg satt hjemme , fordi jeg la ikke merke til før etter en stund at alle snapsa mine ble spilt av med max volum på høyttaler på tlf, mens jeg hørte på musikk på macen. Lenke til kommentar
Lakrisbåt Skrevet 16. november 2017 Del Skrevet 16. november 2017 Sliter tidvis med å få liv i macbooken 12" (2017) etter den har gått i dvale. Noen ganger må jeg bare gi opp. Er det noe med de siste oppdateringene som krøller til her? Fryktelig irriterende når en skal kjapt gjøre noe Lenke til kommentar
IceHeim Skrevet 16. november 2017 Del Skrevet 16. november 2017 Jeg hadde et liknende problem med en MBPr (late 2013) med OSX i datidens tilstand. Når skjermen skrudde seg av kunne det ta et halvt minutt før den kom på igjen ved berøring av trackpad/tastatur. Var ganske irriterende og fant aldri helt ut av det, men ordnet seg med en av oppdateringene som kom siden. Nå med nyeste High Sierra har det kommet et nytt problem hvor bilde fryser og musen låser seg i noen sekunder. Lyd og slikt spiller fint i bakgrunnen og tastetrykk registreres og blir raskt synlige når maskinen kommer til seg selv. Jeg har ikke helt funnet feilen her heller, men håper det er noe som blir rettet i en kommende oppdatering for det er temmelig irriterende. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 23. november 2017 Del Skrevet 23. november 2017 (endret) Hva trenger jeg for å streame filmer fra Mac til tv? Endret 23. november 2017 av Slettet-8OkEXm Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 23. november 2017 Del Skrevet 23. november 2017 (endret) Kommer jo litt an på hva du skal streame. Støtter tjenestene du skal streame ifra Google Cast så er jo ChromeCast Ultra bra og rimelig, hvis ikke så er jo Apple TV 4K noe å vurdere da kan du spille av via apper på Apple TV eller via AirPlay til Apple TV. Endret 23. november 2017 av RamGuy Lenke til kommentar
Joakimsjo Skrevet 28. november 2017 Del Skrevet 28. november 2017 Oii, dette er ikke bra. https://www.reddit.com/r/apple/comments/7g6y06/anyone_can_login_as_root_with_empty_password_on/ Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 29. november 2017 Del Skrevet 29. november 2017 Oii, dette er ikke bra. https://www.reddit.com/r/apple/comments/7g6y06/anyone_can_login_as_root_with_empty_password_on/ Gigantisk sikkerhetshull i MacOS - slik sikrer du deg Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå