Gå til innhold

Macafé — Uformell chitchat rundt Mac og Apple.

Roberto

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjør de det da? Har ikke lagt merke til det... Utdyp...

8840272[/snapback]

Jeg kan ta opp firefox på to forskjellige maskiner.

1:

AMD Athlon64 4000+

2GB RAM

Windows XP Professional

2:

MacBook

1,83 C2D

2GB RAM

OS X

På den første laster en hvilken som helst side mye fortere enn på den andre. Jeg prøvde med diskusjon.no, dagbladet.no med flere.

Lenke til kommentar
Keynoten fungerer ikke hos meg med mindre jeg kobler opp via VPN mot UiO. Mistanke om at brannmuren ikke liker meg eller noe sånt

8841048[/snapback]

Jeg får ikke sett den selv med oppdatert QT jeg. Trykker på linken, men ingenting skjer.

Jeg får faktisk ikke spilt av noe som helst i QT-format...

EDIT: Ser keynoten på macbooken nå. Men den var i dårlig kvalitet, må jeg si.

EDIT2: Ser mye gøy i Leopard nå, men en ting jeg virkelig lurer på er om Apple noen gang vil la oss skjule menubaren automatisk..

Lenke til kommentar
Keynoten fungerer ikke hos meg med mindre jeg kobler opp via VPN mot UiO. Mistanke om at brannmuren ikke liker meg eller noe sånt

8841048[/snapback]

Jeg får ikke sett den selv med oppdatert QT jeg. Trykker på linken, men ingenting skjer.

Jeg får faktisk ikke spilt av noe som helst i QT-format...

EDIT: Ser keynoten på macbooken nå. Men den var i dårlig kvalitet, må jeg si.

EDIT2: Ser mye gøy i Leopard nå, men en ting jeg virkelig lurer på er om Apple noen gang vil la oss skjule menubaren automatisk..

8841072[/snapback]

Tror nok at Apple vil gi ut keynoten som videocast på iTunes etterhvert... De gjorde jo det både med MacWorld keynoten og D5 diskusjonen med Steve Jobs og Bill Gates.

Lenke til kommentar

Ok. Nå har jeg fått vite sikkert at jeg må levere MacBooken min for sommerferien. Hva anbefaler dere å kjøpe hvis jeg skal kjøre Photoshop CS3(kaaanskje Illustrator også) og selge den når jeg begynner på skole igjen etter sommerferien? Jeg tror jeg nesten må ha laptop, siden den skal bringes fram og tilbake fra jobb.

Vil jeg få igjen noe hvis jeg kjøper en PowerBook f.eks?

Lenke til kommentar
Ok. Nå har jeg fått vite sikkert at jeg må levere MacBooken min for sommerferien. Hva anbefaler dere å kjøpe hvis jeg skal kjøre Photoshop CS3(kaaanskje Illustrator også) og selge den når jeg begynner på skole igjen etter sommerferien? Jeg tror jeg nesten må ha laptop, siden den skal bringes fram og tilbake fra jobb.

Vil jeg få igjen noe hvis jeg kjøper en PowerBook f.eks?

8848893[/snapback]

Kan jeg få spørre hvorfor du må levere Macbooken din?

Ble nysgjerrig nå... :innocent:

BTW, her kan du se etter brukte Mac'er.

Hva med denne? Du klarer kansje å prute den ned noen kroner også hvis du er heldig :)

Endret av Slurt-is
Lenke til kommentar

Jeg har bestemt meg nå. Etter å ha sett hva Leopard kan by på og hva man kan gjøre med Parallels nå, så kjøper jeg meg en Mac Pro til høsten. Tenker nedgradering til 2x2GHz (som i seg selv er rimelig mye) og X1900XT eller det middels skjermkortalternativet som er mulig på det tidspunktet. Etterkjøper 4GB RAM. Da har jeg maskin som kan stå og dure i et par år.

Lenke til kommentar
Kan jeg få spørre hvorfor du må levere Macbooken din?

Ble nysgjerrig nå...  :innocent:

Er ikke helt sikker, men det er jo skolens eiendom. Læreren spurte de folka om vi kunne ha den i sommerferien men neeeeida, de skal ligge å støve på et mørkt rom. :nei:

Endret av Gakkakk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...