Henrik C Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Heilage: Har du oppgradert til nyeste QuickTimen? Jeg fikk ikke sett med den "ikke-nye", men med den nye fikk jeg. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Jeg får sett på MacBooken. Synd at det ikke gikk an å se den i Windows da. Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Funker fint i Windows her (ja sitter på PC på jobben ) Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Funker fint i Windows her (ja sitter på PC på jobben ) 8840136[/snapback] Da er det vel bare jeg som ikke har oppdatert QTen min da. Btw, hvorfor laster sider så mye tregere i OSX enn i XP? Lenke til kommentar
NitRam Den Gale Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Funker fint i Windows her (ja sitter på PC på jobben ) 8840136[/snapback] Da er det vel bare jeg som ikke har oppdatert QTen min da. Btw, hvorfor laster sider så mye tregere i OSX enn i XP? 8840177[/snapback] Gjør de det da? Har ikke lagt merke til det... Utdyp... Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Gjør de det da? Har ikke lagt merke til det... Utdyp... 8840272[/snapback] Jeg kan ta opp firefox på to forskjellige maskiner. 1: AMD Athlon64 4000+ 2GB RAM Windows XP Professional 2: MacBook 1,83 C2D 2GB RAM OS X På den første laster en hvilken som helst side mye fortere enn på den andre. Jeg prøvde med diskusjon.no, dagbladet.no med flere. Lenke til kommentar
NitRam Den Gale Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Høres rart ut... Jeg for min del bruker Safari som generelt er mye raskere... Lenke til kommentar
martbo Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Keynoten fungerer ikke hos meg med mindre jeg kobler opp via VPN mot UiO. Mistanke om at brannmuren ikke liker meg eller noe sånt Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Keynoten fungerer ikke hos meg med mindre jeg kobler opp via VPN mot UiO. Mistanke om at brannmuren ikke liker meg eller noe sånt 8841048[/snapback] Jeg får ikke sett den selv med oppdatert QT jeg. Trykker på linken, men ingenting skjer. Jeg får faktisk ikke spilt av noe som helst i QT-format... EDIT: Ser keynoten på macbooken nå. Men den var i dårlig kvalitet, må jeg si. EDIT2: Ser mye gøy i Leopard nå, men en ting jeg virkelig lurer på er om Apple noen gang vil la oss skjule menubaren automatisk.. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Ser keynoten på macbooken nå. Men den var i dårlig kvalitet, må jeg si. 8841072[/snapback] http://stream.qtv.apple.com/events/jun/d76...722_650_ref.mov Lenke til kommentar
NitRam Den Gale Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Keynoten fungerer ikke hos meg med mindre jeg kobler opp via VPN mot UiO. Mistanke om at brannmuren ikke liker meg eller noe sånt 8841048[/snapback] Jeg får ikke sett den selv med oppdatert QT jeg. Trykker på linken, men ingenting skjer. Jeg får faktisk ikke spilt av noe som helst i QT-format... EDIT: Ser keynoten på macbooken nå. Men den var i dårlig kvalitet, må jeg si. EDIT2: Ser mye gøy i Leopard nå, men en ting jeg virkelig lurer på er om Apple noen gang vil la oss skjule menubaren automatisk.. 8841072[/snapback] Tror nok at Apple vil gi ut keynoten som videocast på iTunes etterhvert... De gjorde jo det både med MacWorld keynoten og D5 diskusjonen med Steve Jobs og Bill Gates. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Den er ferdig hvert øyeblikk uansett. Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Ok. Nå har jeg fått vite sikkert at jeg må levere MacBooken min for sommerferien. Hva anbefaler dere å kjøpe hvis jeg skal kjøre Photoshop CS3(kaaanskje Illustrator også) og selge den når jeg begynner på skole igjen etter sommerferien? Jeg tror jeg nesten må ha laptop, siden den skal bringes fram og tilbake fra jobb. Vil jeg få igjen noe hvis jeg kjøper en PowerBook f.eks? Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Hvis du ser på finn finner du sikkert en pent brukt billig PowerBook (legg merke til ordspillet... ), men hvis du vil selge den videre er nok en MacBook den beste løsningen, men da må du regne med å tape en 2 - 3000 minst. Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 (endret) Ok. Nå har jeg fått vite sikkert at jeg må levere MacBooken min for sommerferien. Hva anbefaler dere å kjøpe hvis jeg skal kjøre Photoshop CS3(kaaanskje Illustrator også) og selge den når jeg begynner på skole igjen etter sommerferien? Jeg tror jeg nesten må ha laptop, siden den skal bringes fram og tilbake fra jobb. Vil jeg få igjen noe hvis jeg kjøper en PowerBook f.eks? 8848893[/snapback] Kan jeg få spørre hvorfor du må levere Macbooken din? Ble nysgjerrig nå... BTW, her kan du se etter brukte Mac'er. Hva med denne? Du klarer kansje å prute den ned noen kroner også hvis du er heldig Endret 13. juni 2007 av Slurt-is Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Jeg har bestemt meg nå. Etter å ha sett hva Leopard kan by på og hva man kan gjøre med Parallels nå, så kjøper jeg meg en Mac Pro til høsten. Tenker nedgradering til 2x2GHz (som i seg selv er rimelig mye) og X1900XT eller det middels skjermkortalternativet som er mulig på det tidspunktet. Etterkjøper 4GB RAM. Da har jeg maskin som kan stå og dure i et par år. Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 (endret) Kan jeg få spørre hvorfor du må levere Macbooken din? Ble nysgjerrig nå... Er ikke helt sikker, men det er jo skolens eiendom. Læreren spurte de folka om vi kunne ha den i sommerferien men neeeeida, de skal ligge å støve på et mørkt rom. Endret 14. juni 2007 av Gakkakk Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Gakkakk; Har du betalt noe for maskinen? Eller låner du den gratis? Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 (endret) Har betalt 500,- EDIT: JAAAAAAA Nå fikset læreren min, pluss noen klager fra elever at vi kunne beholde den i ferien(måtte skrive ny kontrakt men). Wohoo! Endret 14. juni 2007 av Gakkakk Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Hva syns dere om at EA-spillene ikke skal portes native til Mac, men kjøres gjennom en wrapper kalt Cider? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå