RamGuy Skrevet 6. juni 2017 Del Skrevet 6. juni 2017 Prisnivået begynner å nå temmelig absurde nivåer. Ser ikke helt hva som forsvarer en prisoppgang fra det vi fikk i høst, og da var jo allerede prisene stive nok fra før av. 1 Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 6. juni 2017 Del Skrevet 6. juni 2017 Husk at mye kommer av kursen mellom krone og dollar. Ikke alt, disse maskinene er dyre i USA også, men ikke så dyre. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 6. juni 2017 Del Skrevet 6. juni 2017 Joda, men krona står vel faktisk bedre i dag enn den gjorde når nye MacBook Pro ble introdusert på slutten av fjoråret. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 6. juni 2017 Del Skrevet 6. juni 2017 Husk at mye kommer av kursen mellom krone og dollar. Ikke alt, disse maskinene er dyre i USA også, men ikke så dyre. De bruker den unnskyldningen til å forsvare sånne ekstreme økninger. Prisene henger ikke på greip. 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. juni 2017 Del Skrevet 6. juni 2017 Apple gjør det så lett for meg å ikke få lyst til å oppgradere i hvertfall Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 6. juni 2017 Del Skrevet 6. juni 2017 Husk at mye kommer av kursen mellom krone og dollar. Ikke alt, disse maskinene er dyre i USA også, men ikke så dyre. De bruker den unnskyldningen til å forsvare sånne ekstreme økninger. Prisene henger ikke på greip. Det er ikke en unnskyldning når det faktisk er årsaken. Men at de har satt opp prisen mer enn kursforandringene tilsier er jeg selvsagt enig i. Jeg hadde spart MYE penger hvis jeg hadde kjøpt denne PCen i USA, men det hadde vært dyrere å kjøpe den der enn det var for noen år siden også. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 6. juni 2017 Del Skrevet 6. juni 2017 De har satt opp prisene i USA og. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 6. juni 2017 Del Skrevet 6. juni 2017 De har satt opp prisene i USA og. Ja, det er ingen som har sagt noe annet. Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 6. juni 2017 Del Skrevet 6. juni 2017 (endret) De har satt opp prisene i USA og. 15-tommeren og 13-tommeren koster fortsatt hhv. 2399 USD og 1799 USD hos Apple Store, identisk pris som maskinene hadde etter oktober 2016 lanseringen. Endret 6. juni 2017 av Aerow Lenke til kommentar
Lami Skrevet 6. juni 2017 Del Skrevet 6. juni 2017 (endret) Fortalte en selger på Apple Store i USA om norske priser på Apple, når jeg var og kjøpte meg en iPad Air 2 til 1000kr billigere enn i Norge. Han ble mildt sagt overrasket og skjønte ikke hvorfor selv om valutasvingninger har å si. Å sette opp prisene med tanke på valuta blir vel litt feil siden det er spådd at dollaren blir lavere etterhver med Trump i setet. Endret 6. juni 2017 av Lami Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 6. juni 2017 Del Skrevet 6. juni 2017 Noen som vet når de norske nettbutikkene pleier å legge ut de nye maskinene? Mon tro om de kjører samme pris som Apple Store? Ser ut som de ligger et par tusen under på 15" fra 2016? https://www.prisjakt.no/product.php?p=3979130 Lenke til kommentar
Oriuss Skrevet 6. juni 2017 Del Skrevet 6. juni 2017 Jobbet hos expert(power) før, og prisene pleier å være lik som Apple helt i starten, så begynner de å konkurrere på pris og da faller den ganske fort. Du vil nesten alltid få strandard produktene billigere hos expert(power) og Elkjøp billigere enn det Apple og Eplehuset selger de for. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 6. juni 2017 Del Skrevet 6. juni 2017 (endret) Håpet Apple skulle kvitte seg med touch-bar, men det innebærer at Apple måtte innrømme nederlag, og det skjer ikke. Endret 6. juni 2017 av Slettet-8OkEXm Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. juni 2017 Del Skrevet 6. juni 2017 Virker rimelig unødvendig det greiene der ja, sånn ved første øyekast. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 7. juni 2017 Del Skrevet 7. juni 2017 Forresten, dere har hørt om moms? Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 7. juni 2017 Del Skrevet 7. juni 2017 Forresten, dere har hørt om moms? Ja. Og nå som jeg er pensjonist kan jeg heller ikke føre fradrag for den. Så da blir iMac Pro en dyr fornøyelse. Men en fornøyelse likefullt, om enn usannsynlig. Geir Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 7. juni 2017 Del Skrevet 7. juni 2017 Jeg er en såkalt "pro", og jeg kan ikke forsvare en iMac Pro... Dessverre, for firmaet betaler jo ikke moms... Lenke til kommentar
Lami Skrevet 7. juni 2017 Del Skrevet 7. juni 2017 Tolls, moms, gebyr 1, gebyr 2, gebyr 3. Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 7. juni 2017 Del Skrevet 7. juni 2017 Kjøpte en makset ut 13" i fjor med touchbar. Det er vel minimale forskjeller i forhold til de nye regner jeg med? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. juni 2017 Del Skrevet 7. juni 2017 (endret) Må vel være vanskelig å rettferdiggjøre ett nytt kjøp. Får man bra summer igjen for Macbooks ? iPhone holder seg jo komisk godt på bruktmarkedet. Endret 7. juni 2017 av Mala Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå