Gå til innhold

Macafé — Uformell chitchat rundt Mac og Apple.

Roberto

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
JonT, siden er nede.. Tror dere at de vil komme med ny mac maskin? Noen sa til meg at det går rykter at det vil komme en liten mac laptop

8835923[/snapback]

Mulig. Apple Store er stengt nå.

Men det kan jo hende det bare er nye iMac.

Ser ikke ut som Keynote-programmet som ble avdekket var riktig.

Lenke til kommentar
Vel, skuffende dårlig rendering av windowsversjonene iallefall. safari er dessuten treig som sirup i forhold til andre nettlesere. Skal prøve å restarte dog, se om det blir noe bedre.

8836696[/snapback]

Sikkert noe med at den er beta. Den er i hvert fall fryktelig buggy. Men nå gjelder jo de ytelsestallene de skryter sånn av bare på OS X så vi kan vel ikke forvente oss så veldig mye bedre ytelse på Windows versjonen. Uansett kommer jeg til å fortsatt holde meg til Opera både på i Windows, Linux og Mac OS X en stund enda. Safari er fortsatt eg godt stykke bak de Firefox og Opera når det gjelder funksjonalitet.

Lenke til kommentar
:w00t: Safari for WINDOWS! :w00t:

javascript: ie 2.4 sec, ff 1.6, saf 0.9

"how good are we at bringing apps to windows?"

benchmarking ibench html performance ie 4.6 sec, ff 3.7, safari 2.2

8836209[/snapback]

Men det hadde vært ganske fint om den fungerte ok da ;)

Noe den så absolutt ikke gjør

Endret av Equerm
Lenke til kommentar
Jeg som håpte at Macbook ble oppdatert  :(

8838116[/snapback]

Macbook blei nettopp opgradert, det samme med macbook pro. Dessuten er dette en utviklerkonferanse, så en skal ikke gå ut ifra at det kommer mange hardware-oppgraderinger (ingen i dette tilfellet?)

Endret av dabear
Lenke til kommentar

Skuffende…

Liker at de har pynta på GUIet, og glad for at de har gjort oppdateringer av systemet (finder med quick look og coverflow, stacks, spaces etc) , men det blir helt uvesentlig egentlig. Jeg er liksom ikke så imponert som jeg var da de kom med Time Machine og for den saks skyld Boot Camp.

Safari på PC blir bare for dumt. Forsøk heller å få den bedre på mac sier nå jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...