Ryel Skrevet 16. desember 2016 Del Skrevet 16. desember 2016 (endret) Usikker om jeg får lov til å linke bort hit, men tenkte at jeg kunne bare gjøre det i tilfelle det er noen her inne som er ute etter en 15" touchbar før julaften. http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=87760900&ref=ads&myad=87760900 Endret 16. desember 2016 av Ryel 1 Lenke til kommentar
genser Skrevet 16. desember 2016 Del Skrevet 16. desember 2016 -- Shady. Hvorfor legge ut på finn og selge med tap om man bare kan tusle tilbake til butikken og få penga tilbake? 1 Lenke til kommentar
Ryel Skrevet 16. desember 2016 Del Skrevet 16. desember 2016 -- Shady. Hvorfor legge ut på finn og selge med tap om man bare kan tusle tilbake til butikken og få penga tilbake? Jeg som har satt opp annonsen. Kjøpt med Lefdal bursdagsrabatt på 20%, og ønsker nå å selge med bittelitt profit til jula. Hvis den ikke blir solgt blir den selvfølgelig levert tilbake. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 16. desember 2016 Del Skrevet 16. desember 2016 Hey, good for you, man. Lenke til kommentar
genser Skrevet 16. desember 2016 Del Skrevet 16. desember 2016 Aldri hørt om denne bursdagsrabatten, men da høres det jo ut som en fornuftig løsning både for deg og en eventuell kjøper. Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 17. desember 2016 Del Skrevet 17. desember 2016 Jeg henta min hos den lokale Elkjøp butikken min i går kveld, like før stengetid, førsteinntrykket av maskinen er veldig godt enn så lenge :-) Lenke til kommentar
torbjornhb Skrevet 18. desember 2016 Del Skrevet 18. desember 2016 Jeg har hatt min Macbook Pro 13 uten touch bar i tre dager nå. Forstår ikke at folk har batteriproblemer, for denne holder jo utrolig bra. Tok ut lader kl 8 på morgenen, brukte maskinen til noen timer surfing, en time med Spotify og et par timer YouTube, og fremdeles er det godt over 50% igjen. Håper det ordner seg for de med problemer. Regner med at det rettes opp i en update av software. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 18. desember 2016 Del Skrevet 18. desember 2016 Du er klar over at du skrev det klokka 11? Så du hadde brukt maskinen i hele tre timer... 2 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. desember 2016 Del Skrevet 18. desember 2016 3 timers bruk og 50% gjenværende tid høres ikke ut som imponerende greier. Lenke til kommentar
koots Skrevet 18. desember 2016 Del Skrevet 18. desember 2016 (endret) Selv etter et par år på MBA høres ikke 6t batteritid dårlig ut for min del... Men om det er et stykke unna hva de har lovet så er det jo så klart dårlig Endret 18. desember 2016 av koots Lenke til kommentar
torbjornhb Skrevet 18. desember 2016 Del Skrevet 18. desember 2016 Du er klar over at du skrev det klokka 11? Så du hadde brukt maskinen i hele tre timer... Tror det var en misforståelse der. Dagen jeg beskrev var gårsdagen Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 18. desember 2016 Del Skrevet 18. desember 2016 Hehe, det høres unektelig bedre ut Lenke til kommentar
deleder Skrevet 18. desember 2016 Del Skrevet 18. desember 2016 Selv etter et par år på MBA høres ikke 6t batteritid dårlig ut for min del... Men om det er et stykke unna hva de har lovet så er det jo så klart dårlig Man måtte vel kjøpe 2013 MBA for å få den ville batteritiden. Med den fikk jeg lett 12 timer. Med bare skriving kunne jeg klare 14-15 timer batteritid. Den var en saftig oppgradering fra tidligere MBA. Veldig fornøyd med den nye Macbook Pro 13" med TB, men batteritiden er ganske mye dårligere. Samtidig pleier jeg å kjøre skjermen med mer lys, så det tar strøm! Lenke til kommentar
Joakimsjo Skrevet 18. desember 2016 Del Skrevet 18. desember 2016 Vet ikke helt hva jeg synes om min 13,3" TB. Er utrolig mye små bugs jeg opplever stadig. Animasjoner som henger, maskinen fryser plutselig og badeballen kommer støtt og stadig. Har ikke fått brukt den så veldig mye, så satser på at den kommer seg etterhvert. Lenke til kommentar
torbjornhb Skrevet 18. desember 2016 Del Skrevet 18. desember 2016 Hvordan kan jeg se hvor lang runtime maskinen har hatt på en lading? Bruker coconutBattery, men det står jo ikke hvor lenge maskinen har stått på... Lenke til kommentar
torbjornhb Skrevet 19. desember 2016 Del Skrevet 19. desember 2016 Ahh, aktivitetsmonitor Lenke til kommentar
deleder Skrevet 19. desember 2016 Del Skrevet 19. desember 2016 Vet ikke helt hva jeg synes om min 13,3" TB. Er utrolig mye små bugs jeg opplever stadig. Animasjoner som henger, maskinen fryser plutselig og badeballen kommer støtt og stadig. Har ikke fått brukt den så veldig mye, så satser på at den kommer seg etterhvert. Har du oppdatert til siste versjon? Lenke til kommentar
Läkerol Skrevet 19. desember 2016 Del Skrevet 19. desember 2016 Vet ikke helt hva jeg synes om min 13,3" TB. Er utrolig mye små bugs jeg opplever stadig. Animasjoner som henger, maskinen fryser plutselig og badeballen kommer støtt og stadig. Har ikke fått brukt den så veldig mye, så satser på at den kommer seg etterhvert. Har nå hatt MBP både med og uten TB. Den første, uten TB hang seg et par ganger, men aldri noe mer. Den nye med TB har jeg hatt i 14 dager cirka og kan ikke huske at den har fryst en eneste gang. Flyter utrolig bra for min del, da med safari, spotify, word, excel osv oppe og ikke noe harde programvarer. Testet forøvrig MB 12", den var som du beskriver oppe med badeballen hele tiden og hang alltid etter. Lenke til kommentar
Joakimsjo Skrevet 19. desember 2016 Del Skrevet 19. desember 2016 Ja, jeg kjører siste version av Sierra ? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 5. januar 2017 Del Skrevet 5. januar 2017 Mini displayport til usb-c adapter, er det å få tak i her til lands? Mottok en 13" med touchbar her forleden, for en deilig maskin! Bortsett fra at det må handles dongles over en lav sko Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå