Heilage Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Men hvis det er snakk om et krevende spill vil det vel fremdeles gå mye bedre gjennom boot camp, pga at da trenger du ikke å kjøre 2 OS samtidig. 8814552[/snapback] Det er klart, men man skal kjøre gammelt for å spille med 8MB eller mindre videominne. Nå kan man iallefall spille noe litt mer krevende. Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 For å spille av video fra iPod'en til TV'en, må man ha spesial-kabel, eller kan bruke lyd-utgangen (til headsett)? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 For å spille av video fra iPod'en til TV'en, må man ha spesial-kabel, eller kan bruke lyd-utgangen (til headsett)? 8814703[/snapback] Du må ha en S-Video-kabel. Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Hm... På Apple Store får man kjøpt denne kablen: Jeg finner en tilsvarende i kjellern, men den har tre striper og virker ikke Tror ikke jeg har sett no' S-Video til mini-jack der... Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Hm.. Tror at hvis man har 3 striper så er en av dem mic? Eller er jeg helt å kjører nå? Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Hvis jeg bytter om rød og gul (rød -> gul, hvit -> hvit, gul -> rød) med kablen min får jeg et skurrete svart-hvitt bilde Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Sorry, jeg tenkte på fra iPod-docken. Tror nemlig du må ha den. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 (endret) Neida, jeg får det fint til med en kabel som avbildet over, bare med tre striper. Man trenger ikke dock. Du kan kjøpe en slik f.eks som selges på applestore for 179,-: Hvis du får svart-hvitt bilde kan det hende du trenger å bytte til AV2 eller AV3 på tven din. Endret 9. juni 2007 av Dassen Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Poenget er at jeg må kjøpe ny kabel, fordi Apple har trikset litt med standardene Denne kabelen er utviklet spesielt for iPod (andre AV-kabler er ikke kompatible med iPod) Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 (endret) Ahh, deilig, fikk MB'en på lørdag, men da gikk seff internett ned og har vært nede til det kom tilbake for en times tid siden. Deilig å surfe internett på 20" skjerm (Dell 2007WFP). Jeg min MB Endret 11. juni 2007 av Thomas_H Lenke til kommentar
iMono Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Da blir det interessant å se hva de hemmelige funksjonene i Leopard blir. Skal sitte klistret foran skjermen fra klokken syv og utover. Vet noen om det går en screencast, eller er det vanlig Apple-stil med opplasting etterpå? Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Ny strøm kabel til macen!! 4 dager uten min stakkars Mac var horribelt.. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Lekket keynote?; http://www.techfeed.ca/?q=node/95 Hvis de får til uavhengig oppløsning på UI-elementer og animasjoner i ikoner, skal jeg ta hatten av meg for Apple. Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Skeptisk til animerte ikoner. Det er ille nok at de hopper opp og ned når programmer starter, om de ikke skal danse rundt når du prøver å arbeide også. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Ja, selv om jeg ikke har sett det i praksis, så virket det ikke særlig som om det faktisk kan bedre produktiviteten. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Nå begynner keynoten. *Kose seg med Smash!* Lenke til kommentar
martbo Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Hvor følger dere med på hva som skjer? Regner med at det heller ikke idag er live visning av keynoten Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Hvor følger dere med på hva som skjer? Regner med at det heller ikke idag er live visning av keynoten 8835653[/snapback] Jeg lever litt i håpet jeg da.. Lenke til kommentar
martbo Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Fant ut at det var god dekning på http://www.macrumorslive.com/ Oppdaterer seg automatisk når noe nytt blir lagt ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå