Gå til innhold

Macafé — Uformell chitchat rundt Mac og Apple.


Roberto

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det skal være mye bedre! Men utviklingen er rask på wifi-rutere, så nye drivere til nettverkskortene er påkrevd for å funke optimalt med nye rutere, ellers defaulter de til mye lavere hastighet enn ruteren egentlig klarer. (Jeg hadde et intel-kort som kun connectet på 64Mb/s, men med ny driver connecter det på 300!)

 

Så oppdater driver! Det har hjulpet på hastigheten min mange ganger.  :)

Lenke til kommentar

Nå er det vel ikke bare bare å oppdatere drivere på en Macbook heller da. ;)

 

Jeg har en Mac fra 2009 her som kobler til mitt 2.4 GHz nett med 130 Mbps. Det må være noe galt et sted ja, men vet ikke hva. Ville sjekket innstillingene på ruteren - kanskje de er satt til å være litt strikse?

 

Hva får du for tilkoblingshastighet EGENTLIG? Hold inne ALT når du trykker på WiFi ikonet i menylinja. Her står det som sagt 130 Mbps på TX-hastighet.

Lenke til kommentar

Når jeg velger "Legg til i Bilder" her, så legges det til i Bilder-programmet. Merk dog at det sorteres under den datoen det ble tatt på. Så hvis det er et bilde som ble tatt for lenge siden vil det havne langt tilbake i den kronologiske billedoversikten, selv om du la det til/lastet det ned nylig.

 

Geir :)

 

Ja, jeg regnet også med det. Men jeg har gått gjennom alle bildene gang på gang, og klarer fortsatt ikke finne dem jeg la til  :hmm:

Lenke til kommentar

Jeg må si jeg er en smule skuffet over at det er mulig at en så alvorlig bug som den vi nå ser i iOS 9.3, har gått under radaren i hele 7(!) beta-versjoner! Hvordan er det mulig? Har alle utviklerene og alle privatpersoner som har meldt seg på beta-programmet, vært fullstendig i koma? Har virkelig ingen av dem opplevd denne crash-bug'en i safari, eller giddet å melde fra?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...