Shruggie Skrevet 25. september 2015 Del Skrevet 25. september 2015 That is... weird... 1 Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 25. september 2015 Del Skrevet 25. september 2015 Det trådløse Apple-tastaturet mitt har ligget på skrivepulten ubrukt en ukes tid, og ville ikke skru seg på. Nye batterier hjalp heller ikke. Ifølge et råd jeg fant ville en liten ball av aluminiumsfolie sluppet ned i «batterirommet» før batteriene settes inn hjelpe. Det hjalp Mitt var dødt da jeg skulle ta det i bruk igjen, men jeg fikk det til å virke på et vis. . . men jeg husker ikke akkurat hvordan. Men det involverte ikke noen folieball, det vet jeg. Nå bruker jeg et mekanisk tastatur, så apple-tastaturet er pakket bort Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 25. september 2015 Del Skrevet 25. september 2015 Jeg har alltid bare holdt inn knappen i X sekunder. Du vet, som bruksanvisningen sier at man skal gjøre. Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 25. september 2015 Del Skrevet 25. september 2015 Pøh! Bruksanvisninger tyr man til først etter at man har grått ferdig og er på nippet til å be andre om hjelp Lenke til kommentar
Runar Skrevet 25. september 2015 Del Skrevet 25. september 2015 Jeg har alltid bare holdt inn knappen i X sekunder. Du vet, som bruksanvisningen sier at man skal gjøre. Verken bruksanvisning eller Apples hjelpeartikler hjalp meg i dette tilfellet. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 26. september 2015 Del Skrevet 26. september 2015 Hey, hvis det funka, så funka det. Og vi snakker jo om svært svak strøm, så særlig farlig tror jeg heller ikke et kan ha vært. Lenke til kommentar
Lorpen Skrevet 28. september 2015 Del Skrevet 28. september 2015 Noen som har en formening om hva jeg får for en Apple TV 1.gen 160gb harddisk? Medfølgende original eske, original fjernkontrol., strømkabel. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 30. september 2015 Del Skrevet 30. september 2015 Noen som vet når El Capitan vil bli tilgjengelig? Lenke til kommentar
atwater Skrevet 30. september 2015 Del Skrevet 30. september 2015 Regner med kl 19.00 i kveld Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 30. september 2015 Del Skrevet 30. september 2015 Nå har de fjernet OS X Yosemite fra App Store så jeg antar at El Capitan ikke er så veldig langt unna nå. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 30. september 2015 Del Skrevet 30. september 2015 (endret) Da dukket den plutselig opp hos meg 6.08 GB E: Nedlastning gikk fint og hadde høy fart helt til jeg nådde ca. 1.1 GB, så tok det evigheter å laste ned bare 150 MB før jeg fikk feilmelding om at noe gikk galt. Sikkert pga. overbelastning. Apple burde ha tatt lærdom av Microsoft her. Endret 30. september 2015 av Mr. President™ Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 30. september 2015 Del Skrevet 30. september 2015 Kommet til 3,24 GB her. Men det har tatt en evighet, trass fiber. Så her er det nok mange om kapasiteten i andre enden ja. Vel, vel, så er den forhåpentlig klar når jeg våkner i morgen. (Krysse fingre.) Geir Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 30. september 2015 Del Skrevet 30. september 2015 Har fått feilmelding 3 ganger. Kom til 6 GB før den stoppet opp -.- Lenke til kommentar
Agurk43 Skrevet 30. september 2015 Del Skrevet 30. september 2015 (endret) Jeg har nå lastet ned El Capitan, men jeg har merket at CTRL - TAB ikke fungerer i Safari lengre. Jeg brukte det hele tiden før for å veksle mellom faner.... Skikkelig dritt. Edit: fungerer i Chrome.. Endret 30. september 2015 av Agurk43 Lenke til kommentar
blured Skrevet 1. oktober 2015 Del Skrevet 1. oktober 2015 Fungerer i Safari hos meg. Lenke til kommentar
emrossel Skrevet 1. oktober 2015 Del Skrevet 1. oktober 2015 (endret) Jeg har en gammel Mac fra 2011. Jeg har Snow Lepard på den og lurer nå på å oppgradere til El Capitan. Jeg er skeptisk til å oppdatere, fordi jeg har mange bilder på maskinen (har back-up), men jeg har hørt at bibiloteket muligens ikke fungerer etter oppgradering. Jeg bruker Iphoto i dag og det programmet forsvinner vell. Er det noen som har erfaring med dette og som kan gi meg et råd mht om jeg bør oppdatere eller ikke? Endret 1. oktober 2015 av emrossel Lenke til kommentar
johanf Skrevet 1. oktober 2015 Del Skrevet 1. oktober 2015 Jeg har akkurat installert El Capitan på en iMac fra 2009 - funker greit. Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 1. oktober 2015 Del Skrevet 1. oktober 2015 Når kommer 10.11.1 ? Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 1. oktober 2015 Del Skrevet 1. oktober 2015 Når kommer 10.11.1 ? Den er i beta 2. Hvorfor spør du? Har du funnet noen bugs alt? Geir Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 1. oktober 2015 Del Skrevet 1. oktober 2015 Nei, jeg venter på at "the early adopters" skal finne dem for meg. Det tok vel en uke før iOS 9.0.1 kom, så jeg regner med noe lignende for Kapteinen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå