Gå til innhold

Macafé — Uformell chitchat rundt Mac og Apple.

Roberto

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Der kom den ja. Bestiller 17" i løpet av kvelden. Hvor er det greiest å handle fra? Jeg er _livredd_ for pixelfeil, så jeg antar eplehuset nedi gata er greiest, men ..

8790221[/snapback]

Sannsynligheten for pixelfeil er like stor fra Apple Store som fra Eplehuset eller Humac. Anbefaler Apple Store.

Hvordan er 8600 i forhold til X1600? Tenker da på ytelse i spill...

8790622[/snapback]

8600 har en bedre grafikkchip, pluss at den er DX10-kompatibel. Du kan ikke regne med mye bedre ytelse, men litt kan være.

Lenke til kommentar
Heilage: Joa, men det må da være mulig å få prøve maskinen på Eplehuset og si: JEG TAR DEN!

8790714[/snapback]

Da må du nok vente to-tre uker. Apple sender ikke ut noen før i neste uke, såvidt jeg kan skjønne.

8790730[/snapback]

Demo du tenker på? Eller generelt?

Lenke til kommentar
Ok, det var det jeg trodde, da blir det 2 GB i min Mac, men hvordan er det med garanti og slikt? Jeg mister vel ikke garantien om jeg setter inn mine egne rambrikker?

8786252[/snapback]

Prøvde å lese igjennom alle svarene her, og tror ikke du fikk noe svar på dette spørsmålet... Du mister ikke garantien om du bytter RAM, så der er du sikker. Om du skal bytte harddisk i MBP så mister du garantien (hvis du gjør det selv, og desverre koster bytte av harddisk hos Apple autorisert forhandler skjorta!), men ikke hvis du bytter i en MacBook. Grunnen til dette er at harddisken sitter lett tilgjengelig under batteriet, og kan lett byttes med en annen en ved å "dra" den ut...

Lenke til kommentar

Fox, de krever gyldig student id / bevis på at du går på skole. Så hvis du har det så er det nok ikke noe problem.

Hvordan er 8600 i forhold til X1600? Tenker da på ytelse i spill...

8790622[/snapback]

Så i en artikkel et eller annet sted i dag at sammenlignet med 1.83 MBP var den opp mot 57% raskere. Er usikker på om det var 128 eller 256MB utgavene de sammenliknet.

Lenke til kommentar
Noen som vet om et USB-nettverkskort som fungerer med MacBook, helst fra norge? Kjøpte et fra Clas Olsons, men det funka dårlig(Fant ingen drivere til chipsettet heller).

8794079[/snapback]

Asus WL-167G har fungert utmerket for meg, er å få tak i de fleste nettbutikker. Drivere laster du ned fra Ralink sine sider, mener også drivere er postet på Asus sine support sider.

Lenke til kommentar

Herlig! :D

Lastet ned en Front Row og iTunes plugin for Remote Control til w810-en min istad! Fy fader så kult det var! :D I allefall første halvtimen!

EDIT: Det var altså usb-nettverkskort med tråd, ikke wLAN jeg trengte :) Asus WL-167G var wlan fant jeg ut.

Endret av Gakkakk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...