Gjest Slettet+981234789 Skrevet 7. juli 2015 Del Skrevet 7. juli 2015 da er det kulere å bruke fullscreen mode og swipe med fire fingre høyre/venstre. jeg har altid safari èn til høyre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 7. juli 2015 Del Skrevet 7. juli 2015 Åja hehe daså Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 7. juli 2015 Del Skrevet 7. juli 2015 Hvor store er ytelsesforskjellene mellom 2,7 GHz og 2,9 GHz Macbook Pro? Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 7. juli 2015 Del Skrevet 7. juli 2015 Jeg spurte ikke etter differansen på klokkehastigheten. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 8. juli 2015 Del Skrevet 8. juli 2015 Du spurte ikke om noe. Du trenger en måleenhet for å få et svar. Lenke til kommentar
johanf Skrevet 8. juli 2015 Del Skrevet 8. juli 2015 Fælt å vanskelige dere skulle være da? Jeg tror ikke den lille forskjellen der er merkbar ved daglig bruk. Det vil kun gi utslag i situasjoner hvor prosessoren jobber hardt over lengre tid, ved rendring av video og lignende. Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 8. juli 2015 Del Skrevet 8. juli 2015 Bilder som jeg har på iCloud-biblioteket, bruker de opp plass på enhetene mine også? La oss si at jeg har 10gb bilder på iCloud, bruker jeg da 10gb av diskplassen på Macen/iPaden/iPhonen også? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 8. juli 2015 Del Skrevet 8. juli 2015 på macen ja, på iphone nei. hvis du tar optimize iphone storage Lenke til kommentar
blured Skrevet 8. juli 2015 Del Skrevet 8. juli 2015 En kan skru av lokal lagring på Macen også. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 8. juli 2015 Del Skrevet 8. juli 2015 En kan skru av lokal lagring på Macen også. jasså?, det har jeg ikke funnet. har du noen tips? noen som vet om det finnes en Apple Air dingseboms som kan kobles til en HDMI, slik at man kan streame fra macen? Lenke til kommentar
blured Skrevet 8. juli 2015 Del Skrevet 8. juli 2015 Hmm, ser når jeg dobbeltsjekket at en ikke kunne skru av lokal lagring helt, men en kan begrense det slik at de ikke lagres lokalt med mindre det er plass til det. Riktignok typisk Apple at en ikke selv kan definere hva som er "nok" plass men... (Photos -> Preferences -> iCloud) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 8. juli 2015 Del Skrevet 8. juli 2015 skjønner ikke helt hvordan det der fungerer. jeg har ca 7 GB med bilder i clouden nå. har på optimize photos på mobilen (har plass) på iphonen har jeg bare 500MB, men kan fortsatt se alle bildene. så hva definerer plass? og hvorfor har jeg ikke alle 7GB på mobilen (jeg vil ikke ha det så det er jo flott) Lenke til kommentar
blured Skrevet 8. juli 2015 Del Skrevet 8. juli 2015 Når du ser bilder som ikke er lagret lokalt så streames de til enheten din. I tillegg så har de en thumbnail / lavoppløst utgave av alle bildene dine, slik at du ikke merker det så godt de gangene du ikke har 4G eller tregt nett. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 8. juli 2015 Del Skrevet 8. juli 2015 (endret) dumt at man ikke kan ha alt i bare clouden. er fan av og ikke ha noe lokalt. alt ligger i clouden nå bortsett fra bilder. spør igjen om noen vet, finnes det en Apple Air dings man kan koble til HDMI? eller er Apple TV det eneste. Endret 8. juli 2015 av Slettet+981234789 Lenke til kommentar
blured Skrevet 8. juli 2015 Del Skrevet 8. juli 2015 Man har jo på en måte det da: iPhone/iPhone - alt lagres i iCloud om ønskelig eller nødvendig. Mac - alt lagres i iCloud om man ikke har nok lagringsplass på egen maskin. Du beskriver ikke akkurat hva du ønsker å oppnå... Men om du tenker på å streame til TVen, så er Apple TV det eneste produktet til Apple som er beregnet for nettopp dette. En kan streame musikk med routerne deres, og en kan koble til en Mac Mini med HDMI. Men da er det ikke lenger snakk om en "dings", men en mediaserver (de starter på ca 4800,-). Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 8. juli 2015 Del Skrevet 8. juli 2015 jeg, må nok krype til korset å kjøpe enda en greie å ha i tvbenken. en apple TV. 700kr musikk streamer har airplay på recieveren, men den bytter "kanal" når jeg bruker den. så vil ha noe jeg kan sette i Xbox One HDMI in, så det ser ut til at apple tv er eneste løsning. Lenke til kommentar
Agurk43 Skrevet 8. juli 2015 Del Skrevet 8. juli 2015 Jeg lurer litt på hvordan auto brightness fungerer i OS X. Når jeg har på auto brightness, men så endrer jeg lysstyrke manuelt, må jeg da gå inn i innstillinger også skru av også skru på auto brightness på nytt? Eller starter auto brightness automatisk etter en hvis tid? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 8. juli 2015 Del Skrevet 8. juli 2015 Min erfaring er at den fremdeles er automatisk, men nå vet at du liker denne lysstyrken mer enn den andre. Men jeg kan ta feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå