koots Skrevet 5. juli 2015 Del Skrevet 5. juli 2015 Samme måte som man sletter alt annet vel? cmd + backspace Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 5. juli 2015 Del Skrevet 5. juli 2015 Bare slett de der du ser de Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 5. juli 2015 Del Skrevet 5. juli 2015 (endret) Bare slett de der du ser de Går ikke. Er på launchpad og ingenting skjer når jeg høyreklikker. Får heller ikke dratt filene til papirkurven, ettersom de bare spretter tilbake. CMD+backspace funker heller ikke. Endret 5. juli 2015 av Mads7 Lenke til kommentar
johanf Skrevet 5. juli 2015 Del Skrevet 5. juli 2015 Prøv denne; Apparently you can search for things in spotlight and hit Command-Enter instead of just Enter, and it pulls up the file location, so I promptly deleted it! Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 5. juli 2015 Del Skrevet 5. juli 2015 (endret) Jeg prøver søke dem opp, men de dukker ikke opp som resultat http://bildr.no/view/S1ZCK2xZ Google Drive, Google Search, YouTube og Gmail kom da jeg lastet ned og installerte Chrome. Endret 5. juli 2015 av Mads7 Lenke til kommentar
johanf Skrevet 5. juli 2015 Del Skrevet 5. juli 2015 Hva med AppCleaner? http://www.freemacsoft.net/appcleaner/ Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 5. juli 2015 Del Skrevet 5. juli 2015 Hva med AppCleaner? http://www.freemacsoft.net/appcleaner/ Prøvde, men den fant heller ikke programmene Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 5. juli 2015 Del Skrevet 5. juli 2015 Fordi de ikke er programmer, men web apps. http://apple.stackexchange.com/questions/174084/how-to-remove-chrome-app-icons-from-launchpad 1 Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 5. juli 2015 Del Skrevet 5. juli 2015 Fordi de ikke er programmer, men web apps. http://apple.stackexchange.com/questions/174084/how-to-remove-chrome-app-icons-from-launchpad Hjertelig takk Lenke til kommentar
Mai Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 Skal skaffe meg iPhone 6 nå ettersom min 5'er er treg og kortslutter. Men jeg har masse bilder og videoer på den som jeg prøver å overføre på min macbook pro. Har overført noen bilder men vet ikke hvordan jeg skal få det til med videoene...noen råd? har prøvd gjennom icloud og bilder(Yosemite system btw) men funker ikke. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 Bildeoverføring er det et program i OSX som heter tror jeg. Image Capture om du kjører engelsk. Lenke til kommentar
Heinseberg Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 Skal skaffe meg iPhone 6 nå ettersom min 5'er er treg og kortslutter. Men jeg har masse bilder og videoer på den som jeg prøver å overføre på min macbook pro. Har overført noen bilder men vet ikke hvordan jeg skal få det til med videoene...noen råd? har prøvd gjennom icloud og bilder(Yosemite system btw) men funker ikke.Macen har en egen bildeoverføringsapp som du kan bruke for både videoer og bilder. Lenke til kommentar
Heinseberg Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 Bildeoverføring er det et program i OSX som heter tror jeg. Image Capture om du kjører engelsk. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 (endret) Skal skaffe meg iPhone 6 nå ettersom min 5'er er treg og kortslutter. Men jeg har masse bilder og videoer på den som jeg prøver å overføre på min macbook pro. Har overført noen bilder men vet ikke hvordan jeg skal få det til med videoene...noen råd? har prøvd gjennom icloud og bilder(Yosemite system btw) men funker ikke. bruk icloud photos, så blir disse lastetopp til icloud, så dukker de også opp i photos appen på macen nevermind, leste ikke hele posten Endret 6. juli 2015 av Slettet+981234789 Lenke til kommentar
Mai Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 Bildeoverføring er det et program i OSX som heter tror jeg. Image Capture om du kjører engelsk. YAY tusen takk!! 1 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 Dette er sikkert spurt om hundre ganger her, men er det noen som har erfaring med defekte Macbook-ladere og Eplehuset? Jeg vet at f.eks. Komplett er velvillige til å erstatte ødelagte ladere som følge av slitasje, mens Elkjøp og Expert absolutt ikke erstatter ladere over to år. Lenke til kommentar
Agurk43 Skrevet 7. juli 2015 Del Skrevet 7. juli 2015 I Windows så går det an å trykke windows-tast 1 eller windows-tast 2 for å veksle mellom programmene man har åpen, finnes det noe tilsvarende på Mac? Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 7. juli 2015 Del Skrevet 7. juli 2015 (endret) Og det gjør jeg hvordan?Web appene til chrome er jo bare linker til nettsider. F.eks er google drive "appen" bare en link som bringer deg til drive.google.com. De vil nok ikke dukke opp i programmer,fordi det ikke er programmer. Du kan eventuelt bare fjerne de fra docken. (Høyreklikk hvis ikke du vet) Hvordan du fjerner den fra app drawer vet jeg ikke. Du kan vel bare dra den til papirkurven? Endret 7. juli 2015 av Jakoozie Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 7. juli 2015 Del Skrevet 7. juli 2015 (endret) I Windows så går det an å trykke windows-tast 1 eller windows-tast 2 for å veksle mellom programmene man har åpen, finnes det noe tilsvarende på Mac? cmd+tab eller fire fingre oppover på trackpad Endret 7. juli 2015 av Slettet+981234789 Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 7. juli 2015 Del Skrevet 7. juli 2015 Eller du kan bruke Spaces, som er litt nærmere det Agurken ser etter. Bare ha en app på hver space. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå