Gå til innhold

Macafé — Uformell chitchat rundt Mac og Apple.

Roberto

Anbefalte innlegg

Testet force touch i butikk, med mindre jeg tar feil var det slik at man ikke her lengre kunne "tappe", man måtte trykke ned et nivå (klikke). Stemmer dette eller er det en innstilling slik at man også kan tappe touch paden slik som tidligere?

Tap, tap, taparoo :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå er jeg litt usikker på hvordan Apple pleier gjøre det, men tror dere det er en sjanse for at en oppgradert versjon av Macbook kommer til høsten? Med bedre innmat etc? Eller pleier slike oppgraderinger skje på våren?

Lenke til kommentar

20% rabatt på Expert 7-9 mai om en handler med MasterCard fra DNB. De kommer med dette tilbudet sånn ca en gang i halvåret, ganske greit om en i utgangspunktet har planer om å f.eks kjøpe seg en ny MacBook Pro.

Har du link til dette? Vet ikke om det gjelder cresco også?

Edit fant link, ser ikke ut til å gjelde cresco :(

Endret av Dundersalt
Lenke til kommentar

20% rabatt på Expert 7-9 mai om en handler med MasterCard fra DNB. De kommer med dette tilbudet sånn ca en gang i halvåret, ganske greit om en i utgangspunktet har planer om å f.eks kjøpe seg en ny MacBook Pro.

Hvor annonserer de dette? Har lyst til å melde meg opp på ei liste eller noe for å få med meg datoene.

Lenke til kommentar

Hvor annonserer de dette? Har lyst til å melde meg opp på ei liste eller noe for å få med meg datoene.
Gå inn på Dnb sin nettbank så tror jeg det skal være en innstilling om mail/sms om disse tilbudene.

EDIT:

Vi avslører supertilbudene to dager før de starter. For å motta varsling kan du sende SUPERTILBUD til 04800, så går du ikke glipp av et eneste ett. Varslingen er gratis.

Endret av -lemoncake
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det stemmer. Bare vær oppmerksom på at DNB gjør dette fordi de kommer til å tjene penger på at folk ikke betaler tilbake kreditten sin i tide. Så håper ingen blir fristet til å bruke penger de ikke har pga det her.

Lenke til kommentar

Det stemmer. Bare vær oppmerksom på at DNB gjør dette fordi de kommer til å tjene penger på at folk ikke betaler tilbake kreditten sin i tide. Så håper ingen blir fristet til å bruke penger de ikke har pga det her.

Såklart. Jeg kommer til å ha pengene stående på konto til jeg får fakturaen, og så betale hele beløpet på en gang.

Lenke til kommentar

Noen som har tips til datamus for bruk til MacBook Pro? Skal brukes litt til bilderedigering og litt til spill. Kjøpte en mus på Lefdal, men den har ikke programvare som til OSX som da gjør den ubrukelig (kan ikke programmere ekstra knappene til å gjøre noe) så den går nok tilbake tenker jeg. 

Eller finnes det programvare til Mac som gjør at jeg kan programmere knappene selv (og som da fungerer i alle program)? Er denne jeg kjøpte (sto i butikken til 499 så)
http://www.lefdal.com/product/data/mus-og-tastatur/AFPV0114/adx-firepower-v01-gaming-mus-m-2-scrollhjul

Lenke til kommentar

Noen som har tips til datamus for bruk til MacBook Pro? Skal brukes litt til bilderedigering og litt til spill. Kjøpte en mus på Lefdal, men den har ikke programvare som til OSX som da gjør den ubrukelig (kan ikke programmere ekstra knappene til å gjøre noe) så den går nok tilbake tenker jeg. 

Eller finnes det programvare til Mac som gjør at jeg kan programmere knappene selv (og som da fungerer i alle program)? Er denne jeg kjøpte (sto i butikken til 499 så)

http://www.lefdal.com/product/data/mus-og-tastatur/AFPV0114/adx-firepower-v01-gaming-mus-m-2-scrollhjul

Logitech har en del modeller som leveres med programvare for OS X. 

Lenke til kommentar

Er det noe håp for en billigere versjon av iMac med Retina-skjerm i nærmeste fremtid? Eneste grunnen til at jeg ikke kjøper meg en iMac er pga. skjermen. Jeg merker jeg trenger en slik oppgradering nå

EDIT: La til "i nærmeste fremtid".

Endret av Mads7
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...