Gå til innhold

Macafé — Uformell chitchat rundt Mac og Apple.

Roberto

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
De aller fleste laster det nok ned ulovlig.

8780842[/snapback]

De aller fleste som skal sitte på gutterommet og leke ihvertfall, og det støtter jeg fullt ut. Dersom programmet skal brukes kommersielt, så burde man av etiske og muligens sikkerhetsrelaterte grunner, velge å betale for programmet.

Når det er sagt, så er photoshop EKSTREMT overpriset.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e

Unødvendig og komme med slike useriøse komentarer, Speik. Captain Obvious tar seg automatisk av innlegget til Judofyr :p

Hvilken forventninger har folket til WWDC ?

Endret av Slettet-df17e
Lenke til kommentar
Jeg håper på ny MacBook PRO med Santa Rosa prosessor og LED-skjerm. Da får vi en til Mac i familien vet jeg, min far som er blitt overbevist.

8783629[/snapback]

Vel den Macen du snakker om der er forventet å komme i morgen. Så du kan belage deg på å feire litt før. :p

Håper de lanserer en med flashharddisk snart. Kan nesten ikke vente på å få en maskin som faktisk kan brukes en hel dag uten å kreve at man befinner seg i nærheten av en stikkontakt. Samt vesentlig raskere start av programmer.

Håper Steve Jobs ikke bruker mer enn 15 min. på å snakke om iPhone. Og hvis han gjør det bør han virkelig komme med med noe han ikke nevnte i den, var det 2 timer lange keynoten på Macworld.

Håper Apple kommer med noe nytt om Leopard, og kommer med noe som gjør at Spaces ikke er den eneste interessange tingen om Leopard.

Håper Apple lanserer noen ordentlig pene multitouch maskiner. Men det er vel egentlig lite trolig vi får se. Og hvis vi får se det, kommer det sikkert ikke ut før om ett år.

Lenke til kommentar
Noen som vet hvor man kan få tak i Apple-musematter? Så et par i bloggen Equerm linket til, men fant ikkenoe sted hvor jeg kunne kjøpe dem.

8741683[/snapback]

Hvorfor kjøpe?

Lag selv, går mye fortere. Og imho - det ser mye bedre ut!post-76108-1180600853_thumb.jpg

8746954[/snapback]

eey, ubuntuklistremerker på skrivebordslampa pwns... :tease:

Lenke til kommentar
Jeg er spent på Mystery.app (og priser) :)

8783714[/snapback]

Tviler på at det er så veldig stort. Kanskje YouTube klipp, eller Games. Men Google har vel sagt de har fortsatt arbeidet med Apple og at de kanskje utvikler flere programmer for dem. Så jeg holder en knapp på YouTube videoer. Passer bra i og med at de nettop lanserte det for Apple TV også.

Men håper for guds skyld det ikke bare gjelder "most viewed"-videoer sånn som det er på Apple TV.

Lenke til kommentar

Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg:

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's.

Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. :)

(Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.)

Lenke til kommentar
Gleder meg til å se de "top secret" funksjonene i Leopard Steve snakket så varmt om sist WWDC... Så forøvrig at iPhone reklamer ligger på Apples nettsider nå, ser ikke så værst ut den :)

8784742[/snapback]

Jepp. Vi får håpe det er noe nyttig. Har vært litt for mye eye-candy og dingle-dangle-faktor på Leopard til nå.

Endret av JonT
Lenke til kommentar

Jeg har tenkt å putte 1 GB ekstra ram inni min MacBook Pro, hva er egentlig forskjellen på Mac rammen og annen ram? De har jo nøyaktig de samme spesifikasjonene, så derfor vil det vel ikke kunne bli noe dårligere om jeg bruker ram fra f.eks IBM som har nøyaktig de samme spesifikasjonene som en ram fra Apple?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...