Anonym5656 Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 (endret) Jeg fikk CS2 pakken av skolen Endret 4. juni 2007 av Gakkakk Lenke til kommentar
Peter Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 De aller fleste laster det nok ned ulovlig. 8780842[/snapback] De aller fleste som skal sitte på gutterommet og leke ihvertfall, og det støtter jeg fullt ut. Dersom programmet skal brukes kommersielt, så burde man av etiske og muligens sikkerhetsrelaterte grunner, velge å betale for programmet. Når det er sagt, så er photoshop EKSTREMT overpriset. Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Overpriset pga. null konkurranse. De bestemmer markedet selv. Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Jeg tror at Adobe hadde fått solgt flere kopier av CS3 hvis de hadde senket prisen... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 (endret) Unødvendig og komme med slike useriøse komentarer, Speik. Captain Obvious tar seg automatisk av innlegget til Judofyr Hvilken forventninger har folket til WWDC ? Endret 4. juni 2007 av Slettet-df17e Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Jeg håper på ny MacBook PRO med Santa Rosa prosessor og LED-skjerm. Da får vi en til Mac i familien vet jeg, min far som er blitt overbevist. Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Jeg er spent på Mystery.app (og priser) Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Jeg håper på ny MacBook PRO med Santa Rosa prosessor og LED-skjerm. Da får vi en til Mac i familien vet jeg, min far som er blitt overbevist. 8783629[/snapback] Vel den Macen du snakker om der er forventet å komme i morgen. Så du kan belage deg på å feire litt før. Håper de lanserer en med flashharddisk snart. Kan nesten ikke vente på å få en maskin som faktisk kan brukes en hel dag uten å kreve at man befinner seg i nærheten av en stikkontakt. Samt vesentlig raskere start av programmer. Håper Steve Jobs ikke bruker mer enn 15 min. på å snakke om iPhone. Og hvis han gjør det bør han virkelig komme med med noe han ikke nevnte i den, var det 2 timer lange keynoten på Macworld. Håper Apple kommer med noe nytt om Leopard, og kommer med noe som gjør at Spaces ikke er den eneste interessange tingen om Leopard. Håper Apple lanserer noen ordentlig pene multitouch maskiner. Men det er vel egentlig lite trolig vi får se. Og hvis vi får se det, kommer det sikkert ikke ut før om ett år. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Trenger 2x1GB RAM-brikker til min Macbook Pro. De må være 100% kompatible! Noen som har noen forslag? Kom gjerne med flere så jeg vet hva slags priser jeg har og velge mellom! Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Noen som vet hvor man kan få tak i Apple-musematter? Så et par i bloggen Equerm linket til, men fant ikkenoe sted hvor jeg kunne kjøpe dem. 8741683[/snapback] Hvorfor kjøpe? Lag selv, går mye fortere. Og imho - det ser mye bedre ut! 8746954[/snapback] eey, ubuntuklistremerker på skrivebordslampa pwns... Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Jeg er spent på Mystery.app (og priser) 8783714[/snapback] Tviler på at det er så veldig stort. Kanskje YouTube klipp, eller Games. Men Google har vel sagt de har fortsatt arbeidet med Apple og at de kanskje utvikler flere programmer for dem. Så jeg holder en knapp på YouTube videoer. Passer bra i og med at de nettop lanserte det for Apple TV også. Men håper for guds skyld det ikke bare gjelder "most viewed"-videoer sånn som det er på Apple TV. Lenke til kommentar
martbo Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg: Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's. Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. (Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.) Lenke til kommentar
NitRam Den Gale Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Gleder meg til å se de "top secret" funksjonene i Leopard Steve snakket så varmt om sist WWDC... Så forøvrig at iPhone reklamer ligger på Apples nettsider nå, ser ikke så værst ut den Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 (endret) Gleder meg til å se de "top secret" funksjonene i Leopard Steve snakket så varmt om sist WWDC... Så forøvrig at iPhone reklamer ligger på Apples nettsider nå, ser ikke så værst ut den 8784742[/snapback] Jepp. Vi får håpe det er noe nyttig. Har vært litt for mye eye-candy og dingle-dangle-faktor på Leopard til nå. Endret 4. juni 2007 av JonT Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 (endret) Trenger 2x1GB RAM-brikker til min Macbook Pro. De må være 100% kompatible! Noen som har noen forslag? Kom gjerne med flere så jeg vet hva slags priser jeg har og velge mellom! 8783874[/snapback] http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=333791 det er mac minne, så de er nok 100% kompatible Endret 5. juni 2007 av DukeCoke Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Jeg har tenkt å putte 1 GB ekstra ram inni min MacBook Pro, hva er egentlig forskjellen på Mac rammen og annen ram? De har jo nøyaktig de samme spesifikasjonene, så derfor vil det vel ikke kunne bli noe dårligere om jeg bruker ram fra f.eks IBM som har nøyaktig de samme spesifikasjonene som en ram fra Apple? Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 det er ingen forskjell, det er bare det at det står "designed for mac" på minnebrikkene... det viktige er at de har nøyaktig samme spesifikasjoner.. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Ok, det var det jeg trodde, da blir det 2 GB i min Mac, men hvordan er det med garanti og slikt? Jeg mister vel ikke garantien om jeg setter inn mine egne rambrikker? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Bortkastet å kjøpe såkalt "Apple Branded"-RAM. Jeg kjøpte et par vanlige Kingston-brikker til MacBooken min. De funker fint. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Det var det jeg også tenkte meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå