Mollenpriz Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 Er glad jeg kjøpte min MBPr rett før nyttår, sparte 2700 spenn. Hurra! Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 Bestilte akkurat MacBook Pro Retina 13 med 128GB til 8990,- på Elkjøp. Siden 128 GB kan bli noe lite, så planlegger jeg å kjøpe en slik adapter samt et Micro SD-kort (slik at kortet ikke stikker ut av maskinen). Hva slags Micro SD kort anbefales, størrelse 64-128GB? Tar man en titt på Ebay finner man jo Class 10 128 GB minnekort fra en visstnok "Top-rated seller" til 145 kroner. Med tanke på at 128 GB minnekort koster 800 kroner blir jeg dog litt skeptisk. Noen som har erfaringer med slike? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 Det er ikke selgeren som er poenget, det er produsenten. Og Micro-SD er langt tregere enn SD. Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 (endret) Ser ut som de selger dem på Amazon også, ikke akkurat gode anmeldelser nei. Var vel for godt til å være sant. Ja, vanlig SD-kort er noe raskere, men dessverre stikker dem ganske langt ut. Denne ser ikke så verst ut da, samme hastighet som mange vanlige SD-kort. Endret 2. januar 2015 av Aerow Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 Ser ut som de selger dem på Amazon også, ikke akkurat gode anmeldelser nei. Var vel for godt til å være sant. Ja, vanlig SD-kort er noe raskere, men dessverre stikker dem ganske langt ut. Denne ser ikke så verst ut da, samme hastighet som mange vanlige SD-kort. http://eu.minidrive.bynifty.com/ I tilfellet du ikke har sett den der. Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 ...utsolgt/utgått vare. Fant de ut at de kunne tjene mer penger på den modellen kanskje?det er den nyeste mac-en. Tilbudet var 12990 for den modellen som nettop gikk opp til 19590-ish Lenke til kommentar
johanf Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 http://www.elkjop.no/product/data/barbar-pc/MACBPMGX72HA/macbook-pro-13-3-retina-display-mgx72 Denne koster 12.590,- på Apple Store. ...utsolgt/utgått vare. Fant de ut at de kunne tjene mer penger på den modellen kanskje?det er den nyeste mac-en. Tilbudet var 12990 for den modellen som nettop gikk opp til 19590-ish Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 det tilbudet kom etter at den første ble utsolgt Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 Gikk forresten smertefritt å få ny lader. 10 min hos Eplehuset inkludert litt venting, så stod jeg med ny lader i hånden. Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 http://9to5mac.com/2015/01/06/macbook-air-12-inch-redesign/ Noen som har noen tanker rundt dette? Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 Liker den. Hadde jeg fortsatt vært forretningsreisende hadde den passet meg utmerket. Geir Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 Jeg likte den nokså godt, men misliker sterkt at de har fjernet klikket i trackpaden (antatt at ryktene stemmer). Det blir uansett ikke noe kjøp, er fornøyd med min MBPr 15", iPad Air, og iPhone 6+. Dekker alle mine behov. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 8. januar 2015 Del Skrevet 8. januar 2015 Jeg skjønner ikke hvordan å fjerne klikket skal kunne spare plass nok til å være verdt UI-grusomheten. Lenke til kommentar
Sylar Skrevet 8. januar 2015 Del Skrevet 8. januar 2015 Finnes det noe lignende Paint (Windows) for OS X? Gratis og helt enkelt. GIMP funker dårlig etter min erfaring... på Yosemite fikk jeg det ikke til å kjøre engang. Lenke til kommentar
Newton Skrevet 8. januar 2015 Del Skrevet 8. januar 2015 Finnes det noe lignende Paint (Windows) for OS X? Gratis og helt enkelt. GIMP funker dårlig etter min erfaring... på Yosemite fikk jeg det ikke til å kjøre engang. Sjekk ut Pixelmator, koster kun 209 kroner, og er vel verdt det: http://www.pixelmator.com/mac/ 2 Lenke til kommentar
Sylar Skrevet 8. januar 2015 Del Skrevet 8. januar 2015 Sjekk ut Pixelmator, koster kun 209 kroner, og er vel verdt det: http://www.pixelmator.com/mac/ Det er helt sikkert verdt det hvis du trenger noe mer enn Microsoft Paint... Lenke til kommentar
Heinseberg Skrevet 10. januar 2015 Del Skrevet 10. januar 2015 Hei. Har alltid brukt wifi på macen trådløst. Men hørt at speeden kan bli bedre om jeg kobler en kabel fra router til macen. Er det bare å koble til kabelen og så funker det. Eller må jeg gjøre noe i innstillinger på macen? Lenke til kommentar
blured Skrevet 10. januar 2015 Del Skrevet 10. januar 2015 Om du sitter uten strøm så kan du kanskje skru av det trådløse for å spare litt strøm. Men bortsett fra det, så er det bare å koble til. Lenke til kommentar
koots Skrevet 10. januar 2015 Del Skrevet 10. januar 2015 Med mindre du er tung/avansert bruker tviler jeg du vil merke stor forskjell, men det skal bare være plug and play, eventuelt skru av wifi på macen når du er kablet Lenke til kommentar
Heinseberg Skrevet 10. januar 2015 Del Skrevet 10. januar 2015 I routeren skal jeg plugge den i ETHERNET? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå