Heilage Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Jeg kom akkurat på hvorfor jeg skal ha Cinema-skjerm. Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Jeg skal ha 2 20' Cinema skjermer. Nå! Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Cinema *sikle* Et lite OSX spørsmål: Når jeg f.eks. har en spilleliste eller noen sanger, markert i finder, som jeg vil ha i en spesiell spilleliste i iTunes. Hvordan gjør jeg da, når iTunes er "skjult". Ser ikke ut som jeg kan dra filene ned på iTunes ikonet i docken, slik man kan på windows. Der kommer vinudet fram når man drar noen filer ned på taskbaren. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Noen som vet hvor man kan få tak i Apple-musematter? Så et par i bloggen Equerm linket til, men fant ikkenoe sted hvor jeg kunne kjøpe dem. EDIT: http://missingbite.com/mousepadsec.html Ganske tøffe egentlig. Lenke til kommentar
Gaute Holmin Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Når jeg f.eks. har en spilleliste eller noen sanger, markert i finder, som jeg vil ha i en spesiell spilleliste i iTunes.8740894[/snapback] Hvorfor finner du frem sangene i Finder? Indekser dem heller i iTunes. Mye bedre. Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Eh, så istedet for å ha gjort klar de sangene jeg vil ha inn i en spesiell spilleliste, så må jeg importere dem inn med iTunes, og for så igjen finne dem og dra dem over i den rette spillelisten? (Ja jeg vet om smartespillelister, men de passer ikke min organiserings- og musikksmak) Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Lag en spilleliste i iTunes Når du har markert objektene i finder kan du enkelt og greit bare dra de over i spillelisten i iTunes. Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Jeg vet det, men iTunes dukker ikke opp sånn om jeg har hatt vinduet minimert. Jeg vil at jeg kan markere filene i finder, dra dem ned på ikonet i docken og at iTunes da kommer opp (blir maksimert/synlig) og så kan jeg slippe dem på rett spilleliste. Nå må jeg først maksimere iTunes og så kan jeg dra over sangene. Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 ... Liker ikke Chroma.. Har satt seg selv som primary video player.. Lyden blir ute av sync på bare noen minutter, og den kan ikke spill alle formater.. Dritt.. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Noen som vet hvor man kan få tak i Apple-musematter? Så et par i bloggen Equerm linket til, men fant ikkenoe sted hvor jeg kunne kjøpe dem. 8741683[/snapback] Hvorfor kjøpe? Lag selv, går mye fortere. Og imho - det ser mye bedre ut! Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Jeg vet det, men iTunes dukker ikke opp sånn om jeg har hatt vinduet minimert. Jeg vil at jeg kan markere filene i finder, dra dem ned på ikonet i docken og at iTunes da kommer opp (blir maksimert/synlig) og så kan jeg slippe dem på rett spilleliste. Nå må jeg først maksimere iTunes og så kan jeg dra over sangene. 8745397[/snapback] Nå er du vanskelig. Det du kan gjøe er å la iTunes ligge bak, markere filene i finder og dra de over i spillelista ved bruk exposé (F9 eller bruke aktive skjermhjørner) Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Noen som vet hvor man kan få tak i Apple-musematter? Så et par i bloggen Equerm linket til, men fant ikkenoe sted hvor jeg kunne kjøpe dem. 8741683[/snapback] Hvorfor kjøpe? Lag selv, går mye fortere. Og imho - det ser mye bedre ut! 8746954[/snapback] Du kan få gleden av å forlare hvordan? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Det er meget simpelt å lage. Man finner en hvit musematte, vasker den litt, finner et Apple-klistremerke, og så klistrer man det på. ^^, Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Eller så har Clas Ohlson lag din egen musematte opplegg til 79,-. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Eller så har Clas Ohlson lag din egen musematte opplegg til 79,-. 8747629[/snapback] Knall! Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 (endret) Jeg vet det, men iTunes dukker ikke opp sånn om jeg har hatt vinduet minimert. Jeg vil at jeg kan markere filene i finder, dra dem ned på ikonet i docken og at iTunes da kommer opp (blir maksimert/synlig) og så kan jeg slippe dem på rett spilleliste. Nå må jeg først maksimere iTunes og så kan jeg dra over sangene. 8745397[/snapback] Nå er du vanskelig. Det du kan gjøe er å la iTunes ligge bak, markere filene i finder og dra de over i spillelista ved bruk exposé (F9 eller bruke aktive skjermhjørner) 8747097[/snapback] Hehe, ja jeg er litt vanskelig nå, er bare vant til denne funksjonen i windows, og skjønner ikke helt hvorfor det ikke finnes en måte å få det til i OSX også. Så enda ett nytt spørsmål: Finnes det en måte å fjernstyre macen som står hjemme (med remote desktop), fra pcen min på jobben? Eller går det kanskje bare an den andre veien? Endret 31. mai 2007 av Garreth Lenke til kommentar
dabear Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Holder på å lage en plugin til XChat (inkludert xchat-aqua). Jeg har allerede støtte for kontrollering av Itunes for windows pluss amarok og xmms for linux. Finnes det noen måte å kommunisere med Itunes for OS X? Da tenker jeg på sockets, eller noe ala COM for windows eller dbus for linux. Lenke til kommentar
Peter Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Holder på å lage en plugin til XChat (inkludert xchat-aqua). Jeg har allerede støtte for kontrollering av Itunes for windows pluss amarok og xmms for linux. Finnes det noen måte å kommunisere med Itunes for OS X? Da tenker jeg på sockets, eller noe ala COM for windows eller dbus for linux. 8748098[/snapback] applescript? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå