Gå til innhold

Macafé — Uformell chitchat rundt Mac og Apple.

Roberto

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke via updates nei, men du kan jo fremdeles velge å "kjøpe", laste ned og installere den endelige versjonen, jeg hadde null problemer med å gå fra GM 3 til final.

EDIT:

Et par mappebugs osv som jeg hadde i GM3 er rettet hvertfall, ser ingen grunn til å la være å gå til den endelige. Koster jo nada og tar jo toppen 30 min å laste ned og installere.

@snikskryting

Lenke til kommentar

Haha, nei på ingen måte. Men betyr at jeg får utnyttet det jeg kan. Kjenner folk som pdd ikke får høyere hastighet enn 4mb ned. :p Deilig å sitte med Yosemite nå. Finfin oppdatering.

Takk til hvem det var her i tråden som nevnte Beamer forresten! Testet programmet, og det funker nyydelig til å streame film fra mac til Apple TV.

Kjøpte programmet også faktisk, så mye likte jeg det.

Lenke til kommentar

Nå gleder jeg meg til iOS 8.1 i morgen, så de fleste buggene forsvinner. Satser på snarlig oppdatering av Yosemite også, for akkurat nå når jeg sitter å skriver så deles 1/4 av safari opp og det bare blinker mellom svart og hvitt mens jeg skriver her haha.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ingen andre vinduer nei. Men skal kjøre en restart når jeg har mulighet for å dobbeltsjekke. Har et program som må gjøre seg ferdig først bare.

Tenkte først det kunne være en ny feature eller noe ved docken. Nå har jo jo fått den sorte prikken under aktive programmer istedet for lys-greia.

Før du prøver en restart, åpne Terminal og skriv "killall Dock", uten hermetegnene. Da starter docken på nytt, kan godt hende at det gjør susen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...