Mala Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 (endret) Jeg ble godkjent som beta tester igjennom Apple etter påmelding, men finner heller ingen muliget for å laste det ned. Kanskje jeg bare prøver en god gammel restart. EDIT: Men dette gjelder vel kanskje ikke oss ? Endret 16. oktober 2014 av Mala Lenke til kommentar
iBMTJ Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 Gleder meg til design forandringen. Syns det ser utrolig mye penere ut, og det er alltid et plus. Håper bare det er ute snart.. Har hatt Yosemite siden GM kom, og stol på meg, det er rett og slett en herlig OS. Mye penere, og funksjonaliteten er fantastisk! Herlig Kipt at jeg ikke har retina skjerm. Skulle egentlig kjøpe rMBP, men har bestemt meg for å gå for Air istedet, og må dermed vente Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 (endret) Gleder meg til design forandringen. Syns det ser utrolig mye penere ut, og det er alltid et plus. Håper bare det er ute snart.. Har hatt Yosemite siden GM kom, og stol på meg, det er rett og slett en herlig OS. Mye penere, og funksjonaliteten er fantastisk! Herlig Kipt at jeg ikke har retina skjerm. Skulle egentlig kjøpe rMBP, men har bestemt meg for å gå for Air istedet, og må dermed vente Samme her. Forskjellen er vel at jeg solgte min rMBP i juli. Men har en 13" Air (låner fra faren min inntil videre ) nå og venter spent på AIr Retina! Veldig veldig spent også, så sitter med samme følelse som deg! Savner også retina skjermen, spesielt nå som Yosemite er kommet. Men var uansett et godt valg for meg å selge min rMBP fordi den var litt for stor for meg (15", kjøpte når 13" ikke ble lansert og var for ivrig på en MBP med retina skjerm) RamGuy: samme som Mala. Godkjent som beta tester igjennom Apple etter påmelding. Og ingen valg i Purchased tab. Restart hjalp heller ikke. Endret 16. oktober 2014 av tc47 Lenke til kommentar
iBMTJ Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 Gleder meg til design forandringen. Syns det ser utrolig mye penere ut, og det er alltid et plus. Håper bare det er ute snart.. Har hatt Yosemite siden GM kom, og stol på meg, det er rett og slett en herlig OS. Mye penere, og funksjonaliteten er fantastisk! Herlig Kipt at jeg ikke har retina skjerm. Skulle egentlig kjøpe rMBP, men har bestemt meg for å gå for Air istedet, og må dermed vente Samme her. Forskjellen er vel at jeg solgte min rMBP i juli. Men har en 13" Air (låner fra faren min inntil videre ) nå og venter spent på AIr Retina! Veldig veldig spent også, så sitter med samme følelse som deg! Savner også retina skjermen, spesielt nå som Yosemite er kommet. Men var uansett et godt valg for meg å selge min rMBP fordi den var litt for stor for meg (15", kjøpte når 13" ikke ble lansert og var for ivrig på en MBP med retina skjerm) RamGuy: samme som Mala. Godkjent som beta tester igjennom Apple etter påmelding. Og ingen valg i Purchased tab. Restart hjalp heller ikke. Håper virkelig de blir oppdatert i februar, men er usikker på om de venter til juni. Det blir for lenge for meg, for min 2011 MBP klarer nesten ikke å fungere lenger + lager merkelige lyder her og der. Gold Air w/ Retina kan jo ikke slå feil. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 Word. Den kan bli meget fin Men kan bli litt for mye for meg kanskje med gold iPhone 6 også, så må nok vurdere fargen litt mer før det blir kjøp. Men maskinen skal jeg garantert ha. Lenke til kommentar
iBMTJ Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 Word. Den kan bli meget fin Men kan bli litt for mye for meg kanskje med gold iPhone 6 også, så må nok vurdere fargen litt mer før det blir kjøp. Men maskinen skal jeg garantert ha. Jeg ønsket å kjøpe meg iPhone 6 Plus gold pga. Gold Macbook ryktene, men de hadde bare silver ledig her i Australia akkurat da jeg var i butikken såe.. Men men, det får funke det også. Om de kommer med hvit+silver macbook air så kjøper jeg kanskje den i stedet, siden det matcher telefonen Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 (endret) Reserverte meg en silver utgave av iPhone 6, følte de stygge stripene bak var minst fremhevet på den utgaven. EDIT: Og jeg er enda ikke av den formenind av at hvit telefon er femi Dessuten er det friskt å bytte når en har en stellargrey 5s. Endret 16. oktober 2014 av Mala Lenke til kommentar
iBMTJ Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 (endret) Reserverte meg en silver utgave av iPhone 6, følte de stygge stripene bak var minst fremhevet på den utgaven. EDIT: Og jeg er enda ikke av den formenind av at hvit telefon er femi Dessuten er det friskt å bytte når en har en stellargrey 5s. Ja, syns telefonen er nydelig. Men skulle likt å sett en gull utgave for å se forskjellen Hvit er kult, trendy og fint å se på. Jeg hadde svart iPhone 5 og er kjempeglad jeg valgte hvit denne gangen. Det er bare finere for øynene. Endret 16. oktober 2014 av iBMTJ Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Jeg tenker å kjøpe Apple TV, og ønsker å streame filmer etc., fra MPBr, til TVen trådløst. Dette fungerer fint med iPad, men med Mac-en virker det som jeg må speile hele skjermen, noe som ofte gjør at bildet blir grøtete og hakkete. Er dette mulig å gjøre på en bedre måte, slik som på iPad, med OSX Yosemite? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Ja. Svarer med ett ord. Beamer. 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Ja. Svarer med ett ord. Beamer. Beamer er suverent, brukt det noen år nå og er veldig fornøyd. Lenke til kommentar
VH97 Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Noen her som vet hvordan man får Final Cut Pro X til å fungere igjen? Søkt på nett, men det fungerer bare nesten for meg. Hver gang kommer det opp at programmet avsluttet uventet. Versjon 10.0.6. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 For dere som vil gjøre en ren installasjon av Yosemite: http://osxdaily.com/2014/10/16/make-os-x-yosemite-boot-install-drive/ Lenke til kommentar
fjodd Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Hei Jeg installerte nettopp Yosemite. Ser fint ut og det meste fungerer. Fikk til å ringe fra macen via iPhonen, men tekstmeldingene får jeg ikke til å fungere. Har fulgt instruksen til punkt og prikke. Huket av det jeg skal huke av og er på samme wifi-nettverk, men det fungerer ikke. Noen som vet noe lurt? Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Kommer i iOS 8.1, da har du et valg for text forwarding under iMessage innstillingene. Så det er klart på mandag etter det jeg forstår. 1 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Den nye docken ser jo fæl ut kontra den som var tidligere. Finnes vel ingen måte å skjule den "bakgrunnen" som ligger nå? Lenke til kommentar
blured Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Bakgrunnen den ligger på har alt litt gjennomsiktighet, men virker ikke som om en selv får justere dette. (Uten at det gjør meg noe, da jeg foretrekker det nye utseendet på docken). Personlig så synes jeg at Yosemite kanskje er det vakreste OSet Apple har gitt ut hittil. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 (endret) Hvordan får man egentlig alle bildene man har, plassert i iCloud. Icloud er så lett at det er vanskelig å skjønne. Jeg har en bøtte med bilder i iPhoto på maskinen, men jeg vil ikke ha noe lokalt der, hvordan får jeg alt til å være bare i clouden? Endret 17. oktober 2014 av Slettet+981234789 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Lag en ny mappe struktur under iCloud Drive via maskinen din og legg inn bildene der, så begynner den å synkronisere fortløpende Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå