Mala Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 (endret) Liten case her. Tenker å ta en full resetting av iPad`en min før jeg prøver å legge inn den drittoppdateringen til Apple på nytt. Jeg ser alle bildene mine fra min iPhone 5s ligger her (som nå ikke er å finne igjen på telefonen etter oppdatering) Jeg kunne tenkte meg å legge disse inn på macbooken før jeg gjør noe mer. Men når jeg kobler til brettet macbooken så finner jeg kun bildene som faktisk er tatt med ipadden. Og ettersom icloud oppdateringen hvor man faktisk har kontroll på hvilke bilder man har i skyen enda ikke er tilgjengelig må jeg hendvende meg til dere. Er det bare å ta en backup i iTunes eller? EDIT: Måtte bare lage ett nytt album med alle bildene inne på iPaden Endret 14. oktober 2014 av Mala 1 Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Ja, noen ganger ting litt _for_ enkelt... Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 (endret) Da får vi snart se hva nytt Apple har til oss! Klokken 7 i kveld. Håper ikke overføringen blir like buggete som forrige gang. Det er kanskje litt færre som skal se i kveld... Geir Endret 16. oktober 2014 av tom waits for alice Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 Har vi en tråd et eller annet sted på forumet for å diskutere selve eventen i kveld? Hadde vært greit med en sånn. Lenke til kommentar
atwater Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 Har vi en tråd et eller annet sted på forumet for å diskutere selve eventen i kveld? Hadde vært greit med en sånn. Her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1632416 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 Har en ekstern harddisk jeg kjøpte på eplebutikken og når jeg kobler den til tv´n så oppdager den enheten men klarer ikke å spille av eller vise noen av filene. Noen som har erfaringer rundt dette? Lenke til kommentar
johanf Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 Kan det være at TVen ikke støtter filformatet på disken? Er den formatert for Windows eller Mac? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 yay, ny mac mini Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 Kan det være at TVen ikke støtter filformatet på disken? Er den formatert for Windows eller Mac? Mulig, men at den ikke fant noen filer syns jeg dog er merkelig. Den er formatert for Mac. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 Kan det være at TVen ikke støtter filformatet på disken? Er den formatert for Windows eller Mac? Mulig, men at den ikke fant noen filer syns jeg dog er merkelig. Den er formatert for Mac. Formatert for Mac, som i HFS Plus? Da er det vel ikke veldig overraskende at en TV ikke leser den, vil jeg tro. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 Noen som vet når Yosemite blir tilgjengelig i norske App-Store? Evt. om jeg kan laste det ned andre steder? Finner det ikke i app-store, og når jeg trykket på "oppgrader"-linken på Apple sine sider, får jeg opp at produktet ikke er tilgjengelig i den norge enda. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 Den er nok ute i løpet av 1-3 timer vil jeg tro Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 Jeg laster ned nå, for oss som har testet Developer Preview så ligger den i "Purchased" tabben i App Store. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 Regner med folket kjører ren installasjon ? Tar ikkje sjangsen på noe annet i grunn, går i fra Beta 4. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 Regner med folket kjører ren installasjon ? Tar ikkje sjangsen på noe annet i grunn, går i fra Beta 4. Ren som i basically installere Yosemite også miste alt som er på Macen av filer, apps installert, osv? Nja gidder nok ikke det. Bare upgrade fra GM. Lenke til kommentar
iBMTJ Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 Gleder meg til design forandringen. Syns det ser utrolig mye penere ut, og det er alltid et plus. Håper bare det er ute snart.. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 Jeg laster ned nå, for oss som har testet Developer Preview så ligger den i "Purchased" tabben i App Store. Jeg hadde GM Candidate 3.0, og ser ikke Yosemite i "Purchased" i App Store. Vet du om hvordan og om jeg bør installere offisielle Yosemite release? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 Gleder meg til design forandringen. Syns det ser utrolig mye penere ut, og det er alltid et plus. Håper bare det er ute snart.. Har hatt Yosemite siden GM kom, og stol på meg, det er rett og slett en herlig OS. Mye penere, og funksjonaliteten er fantastisk! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 Regner med folket kjører ren installasjon ? Tar ikkje sjangsen på noe annet i grunn, går i fra Beta 4. Ren som i basically installere Yosemite også miste alt som er på Macen av filer, apps installert, osv? Nja gidder nok ikke det. Bare upgrade fra GM. Man tar selvsagt backup. Jeg har uansett ikke stort på min Air, men aldri om jeg kjører en oppdatering igjen. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 Jeg laster ned nå, for oss som har testet Developer Preview så ligger den i "Purchased" tabben i App Store. Jeg hadde GM Candidate 3.0, og ser ikke Yosemite i "Purchased" i App Store. Vet du om hvordan og om jeg bør installere offisielle Yosemite release? Men lastet du ned fra "ymse" linker, eller redeemet du kode fra Apple sine utviklersider? Alle oss om har redeemet kode for Yosemite Developer Preview har automatisk fått den endelige utgaven i "purchased" i App Store. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå