Shruggie Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 Nei, ikke på en skjerm. Hakk i glassplater foran skjermen kan (om ikke fikses, så) stabiliseres på samme måter som frontruter på biler, men skjermer kan du bare glemme. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 Var det jeg fryktet. Får leve med det, litt bruksmerker må man jo tåle. Lenke til kommentar
Munty Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 Er me865 nyeste mbp retina? Dagstilbud på Elkjøp 9990.. ME865 er utgått modell. Den nye som tar over for den er MGX82. Lenke til kommentar
Netbit Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Heisann, Noen som vet om en bra "hard case" til Macbook 15" retina. Ønsker helst en som lett kan skaffes i Norge... Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Jeg bruker Thule Gauntlet. Apple Store har den, blant andre. Lenke til kommentar
Netbit Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Ser grei ut den, men tenkte på en sånn som satt på hele tiden. Aka denne Men den har fått litt blandet kritikk så lurte på om noen hadde noe erfaring med andre.. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Utrolig upraktisk, men verdt det hvis du behandler maskinen så dårlig at det er nødvendig... Jeg velger heller å være forsiktig med maskinen. Lenke til kommentar
Netbit Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Hvordan mener du det er upraktisk da? Ekstra tyngden? Synes det hadde vært litt kult med sort MAC også.. Fint til sort tema i yosemite. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Tar litt mer plass, er i veien for kabler, henger seg opp i vesker og klær... Ingen særlig ekstra tyngde nei. Lenke til kommentar
Joakimsjo Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 Hei! Vurder å oppgradere macen til kjæresten med mer internminne. I det jeg skal bestille er jeg usikker på om jeg skal gå for 8GB eller for 16GB ram. Tror dere at 16GB ram vil være for ekstrem til hennes bruk? Jeg mener at hun burde gå for 16GB ram, siden maskinen da vil flyte bedre når hun har opp flere faner i chrome/safari og generelt vil gi en bedre flyt over hele systemet. Er det noen som har innvendinger? Hvor skal jeg bestille? Kjøper normalt på komplett.no men der koster 16GB 1499,-, er det noen som vet om en plass det kan være kroner å spare? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 Det kommer an på hva slags maskin det er. Det er ikke mange Macer solgt de siste årene som lar deg oppgradere minnet selv. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. august 2014 Del Skrevet 22. august 2014 (endret) Fikk oppdatert Yosemite public beta i dag...og ENDELIG begynner man å skrive i søkefeltet i Safari ved hurtigåpning av ny fane.. Herre min hatt hvor irriterende en slik liten ting blir over tid. Endret 22. august 2014 av Mala 2 Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 Hmm... Cmd+L har på en måte vært integrert hos meg i årevis, så det har jeg aldri tenkt over... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 (endret) Det er jo unødvendig tastetrykk Er man vandt med automatikk er det helt merkelig når det plutselig ikke er der lenger Nå har jeg faktisk ikke alltid brukt Safari, så vet ikke om det alltid har vært slik i den nettleseren i alle år. Endret 23. august 2014 av Mala Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 Det har det ikke, nei. Jeg vet ikke om det var i PB1, men det var ikke i 10.9. Jeg bruker Chrome til nesten alt, men Netflix funker langt bedre i Safari. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 Fikk oppdatert Yosemite public beta i dag...og ENDELIG begynner man å skrive i søkefeltet i Safari ved hurtigåpning av ny fane.. Herre min hatt hvor irriterende en slik liten ting blir over tid. Hva mener du med hurtigåpning? Hos meg har den alltid hoppet automatisk til søke/skrivefeltet i Safari når jeg åpner ny fane, enten ved å trykke på "+"-tegnet, eller ved å trykke Cmd+T. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 Stemmer! Det var ikke tilfellet hos meg, og det ble påpekt at enkelte slet med denne buggen under Yosemite Jeg var selvsagt en av de Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 Ikke bare under Yosemite heller, men tidligere. Jeg tror det har noe med extensions å gjøre, eller plugins heter det kanskje i Safari... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 Hadde aldri problemet før Yosemite, og heller ikke i Chrome når jeg brukte det for noen år siden. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 Nei, det er mulig jeg blingser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå