Gå til innhold

Macafé — Uformell chitchat rundt Mac og Apple.

Roberto

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Motsier du ikke deg selv litt der ?! :dontgetit: Du sier at det vil lønne seg å kjøpe hos Eplehuset, så poster du link til komplett hvor det koster mye mindre ?

8661666[/snapback]

Nope, jeg trur du skjønte hva jeg mente? Jeg redigerte litt så det blei litt tydeligere ;)

Lenke til kommentar

Hovedkortet skal støtte 4 GB, altså 2x 2GB ram, men software finner ikke siste 800mb av den siste Gb, derfor er det liten vits å oppgradere til mer enn 3 gb. Hvis du alikvel skulle velge 4 GB blir det vanvittig dyre 200 mb du betaler for.

Her har du en side hvor de har testet ut ytelsene med 3 GB ram. Jeg vet ikke hvorfor apple har sagt maks 2 GB :hmm:

Endret av Dassen
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Hvor lang tid tar det før Eplehuset pleier å svare på mail? Sendte en mail på lørdag, fikk svar på mandag. Sendte enda en mail på mandag og venter på svar. Og jeg som hater venting :(

Lenke til kommentar

Yes! Da var Mac Pro på plass. :love: Har litt problemer med min Logitech MX 1000 laser mus. Det er to knapper for å scrolle fort (eller cruise som logitech kaller det) Har installert driveren og prøvd å sette opp at den skal scrolle/cruise fortere, men det går fremdeles veldig treigt. Noen som vet hvordan jeg kan fikse det?

Lenke til kommentar
Yes! Da var Mac Pro på plass.  :love: Har litt problemer med min Logitech MX 1000 laser mus. Det er to knapper for å scrolle fort (eller cruise som logitech kaller det) Har installert driveren og prøvd å sette opp at den skal scrolle/cruise fortere, men det går fremdeles veldig treigt. Noen som vet hvordan jeg kan fikse det?

8693892[/snapback]

Du har vel oppjustert hastigheten i selve OS X også? Gratulerer med ny maskin, forresten! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...