Dassen Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Jeg leste raskt gjennom her, og tror muligens du finner løsningen der. Lenke til kommentar
Peter Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Noen andre enn meg med norsk tastatur som sliter litt med en del av tastatursnarveiene i textmate? f.eks. "shift left" som skal være eple + [ funker dårlig for min del, da jeg må holde eple + options + (, noe som textmate oversetter som eple + options + [ som igjen er "indent selection". Noen som har noen gode løsninger/forslag rundt dette? Kanskje gjøre om bindingene i textmate, men hvordan? Skulle også gjerne hatt en enkel mulighet til å bytte mellom filer i textmate som _ikke_ ligger i et prosjekt. Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Og der var Apple Store nede, gitt Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Og der var Apple Store nede, gitt 8618029[/snapback] Og vi gleder oss til eventuelle nyheter. Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 (endret) Og da var den oppe gitt. Litt merkelig det ikke kom ny MacBook Pro. Men de venter vel til WWDC. Endret 15. mai 2007 av JonT Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Og da var den nede igjen. Tør vi håpe på MacBook Pro? Lenke til kommentar
Alex Moran Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 (endret) Ah. Bare liten oppdatering av MacBook, og prisen har sunket. 1GB ram i alle maskiner, 2GHz på den billigste og litt større harddisk. 2,16 GHz på den dyreste. Ikke noe Santa Rosa enda ser det ut som, kanskje den kommer på MacBook Proen. Endret 15. mai 2007 av hans3k Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Ble egentlig litt fornøyd nå, jeg har kjøpt maskin på riktig tidspunkt. Kjøpte så fort MacBooken ble oppdatert til Core 2 Duo. Tror nok MB PRO blir en vesentlig større oppgradering. Apple har jo bestilt nye 15,4 skjermtyper, og er vel å regne med at Santa Rosa flytter inn så det blir ett visst skille mellom de to maskinene igjen. Jeg lurer på om noen vet om en praktisk løsning på å overføre lydsignaler trådløst fra MacBooken til stereoen. Vet jo om Airport, men blir litt dyrt og jeg trenger virkelig ikke alle tingene den gjør, kun lyd. Det kan godt være basert på bluetooth da avstanden ikke er så mange meterne. Lenke til kommentar
dabear Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Lurer på hva merprisen blir dersom jeg ksal ha 2Gib minne istedet? Ser eplehuset har oppgradert sidene sine, men det er enda ikke noen mulighet for å konfigurere maskinene etter eget ønske.. Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 (endret) Hm... De har lansert nye macbooks, men store er tatt ned igjen.. Hm.. Spooky! Oppe igjen. Uten endringer. Hm.. Nesten slik at jeg har lyst på ny macbook... Sitter fortsatt med Core Duo prosessor og 512MB ram.. Endret 15. mai 2007 av Yaricks Lenke til kommentar
VolcomStone Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Der ja ! ikke noe Santa Rosa, men prisene ble jo bedre ! Nå blir det definetivt Blackbook Erlend Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Jaja, bra de satte ned prisene ihvertfall. Jeg for min del venter på nye MBP. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 De var visst litt kjappe i svingene, masse feil der mtp. spesifikasjoner som står på høyresiden når du har trykket 'velg' knappen i forhold til det som står et nivå tilbake. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 (endret) Er en MacBook med 2 GB minne kraftig nok til å dra Photoshop og Final Cut Studio? Eller må man hoppe opp på MBP? Skal brukes til skole, fotoredigering osv. EDIT: Kom over en MacBook Pro til 11 990 kr (15.4"). Det er en demomodell, dog står det at den er strøken. Pluss at det er fra en autorisert Mac-forhandler. Burde man slå til? Endret 19. mai 2007 av Slettet+56132 Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Commando_Sondre: Nei, ikke slå til. Jeg vil ha den Har egentlig spart til Macbook, og har nok til det, men MBP frister litt. Og i tillegg sitter jeg på en Macbook nå, blir waste med to som er helt like. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Commando_Sondre: Nei, ikke slå til. Jeg vil ha den Har egentlig spart til Macbook, og har nok til det, men MBP frister litt. Og i tillegg sitter jeg på en Macbook nå, blir waste med to som er helt like. 8647645[/snapback] Kjøp deg iMac Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Er en MacBook med 2 GB minne kraftig nok til å dra Photoshop og Final Cut Studio? Eller må man hoppe opp på MBP? Skal brukes til skole, fotoredigering osv. Jeg har selv en MacBook med 1GB minne, og den drar Photoshop CS3(CS2 går endel tregere) helt greit. Bruker det nermest hver dag. Har også redigert Final Cut Pro filmer i den flere ganger uten store problemer. Lenke til kommentar
Muvule Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Jeg har en "Blackbook" med 2GB minne, og den drar glatt Photoshop(både CS2/CS3). Ytelsen i denne maskinen er det ingen ting å si noe på. Jeg er også glad at de ikke oppgraderte macbooken noe særlig ellers ville jeg måtte oppgradere igjen. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Jeg har en "Blackbook" med 2GB minne, og den drar glatt Photoshop(både CS2/CS3). Ytelsen i denne maskinen er det ingen ting å si noe på. 8654549[/snapback] Seconded. Har ein kvit MacBook med 1gb ram i tillegg, og denne slit litt meir med Adobe-pakken. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Gleder meg til jeg får bestilt 2GB til Macbook Proen min Skal bli deilig, hører det er en veldig stor ytelsesøkning! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå