Laffe Skrevet 12. april 2009 Rapporter Del Skrevet 12. april 2009 Hei. Kanskje et tåpelig spørsmål.. Men hvor godt holder/bra er Airport Express basestasjon 802.11n? Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 12. april 2009 Rapporter Del Skrevet 12. april 2009 (endret) Hva mener du med det, laffe? Ved mindre du trenge funksjonen for musikk over nettet vil du få mer ut av en f.eks. Dlink DIR-655. Ellers er bare en Airport Express en lettfattelig WLAN-router med bare 1 ethernetport og mindre valgmuligheter i firmwaren. Endret 12. april 2009 av Trynemjoel Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 12. april 2009 Rapporter Del Skrevet 12. april 2009 Det jeg mente var om den var noe bra, eller om den holdt samme nivå(eller bedre) som f.eks Dlink og andre routere.. Men nå vet jeg det, takk. Ha en fin kveld videre. Lenke til kommentar
Sonsol Skrevet 12. april 2009 Rapporter Del Skrevet 12. april 2009 Det overrasker meg litt at det ikke er noen egen tråd om Quicksilver på forumet. Men det finnes kanskje nok av dem andre plasser? Jeg har brukt quicksilver som en helt enkel app-launcher i over et år, men har i det siste oppdaget hvor mye det egentlig kan brukes til. Jeg kunne tenkt meg en sticky med tips og triks til Quicksilver Anyone? Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 13. april 2009 Rapporter Del Skrevet 13. april 2009 Det er bare å starte en tråd det, har en del linker i bokmerkene mine med fine forklaringer og tips om hva Quicksilver kan brukes til. Kan se om jeg kan poste litt i morgen om det. Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 14. april 2009 Rapporter Del Skrevet 14. april 2009 Er det noen som vet om en ekstern harddisk med Firewire-800, som kan stables med Mac Mini (og selges i Norge)? Ser apple selger Iomega MiniMax, men denne har bare firewire-400. Lenke til kommentar
bamsefar46 Skrevet 14. april 2009 Rapporter Del Skrevet 14. april 2009 Hei. Noe som har irritert meg lenge er at worddocumentene mine ikke har riktig look når de ligger lagret på desktoppen eller i en mappe. De har ikke det vanlige blå designet med en "a" på. De er hvite og det står "doc"/"docx" nederst... Er det mulig å forandre på dette? Skal det være sånn? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 14. april 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. april 2009 Høyreklikk > Get Info > Open With > Word (Velg Change All). Lenke til kommentar
bamsefar46 Skrevet 14. april 2009 Rapporter Del Skrevet 14. april 2009 Høyreklikk > Get Info > Open With > Word (Velg Change All). Det løser faktisk ikke problemet... hmmm... har prøvd det selv. Det som er litt rart er; hvis jeg legger et word doc. over fra skrivebordet til en mappe og åpner mappen viser det seg som det skal i et par sekunder før det igjen går tilbake til sitt mer kjedelige jeg.. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 16. april 2009 Rapporter Del Skrevet 16. april 2009 (endret) Er det mogeleg å få slideshow i Preview til å gå i loop? -- Bah, tar det i Lightroom istaden. Ørten gonger betre. Endret 16. april 2009 av KimNK Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 16. april 2009 Rapporter Del Skrevet 16. april 2009 Hvis du bruker QuickLook går det i loop tror jeg. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 18. april 2009 Rapporter Del Skrevet 18. april 2009 Der var ny MBP bestillt. Billigeste 15"-modellen - får heller oppgradere ram og harddisk senere. Lenke til kommentar
B25S Skrevet 18. april 2009 Rapporter Del Skrevet 18. april 2009 Der var ny MBP bestillt. Billigeste 15"-modellen - får heller oppgradere ram og harddisk senere. Herlig, tenker på det samme. Men frister mer å kjøpe en Macbook da jeg allerede har high-end iMac. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 18. april 2009 Rapporter Del Skrevet 18. april 2009 Har kjempelyst på MBP til studietiden, skjønner ikke hvordan jeg skulle hatt råd ... Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 18. april 2009 Rapporter Del Skrevet 18. april 2009 Herlig, tenker på det samme.Men frister mer å kjøpe en Macbook da jeg allerede har high-end iMac. Skjermen på MBP er jo en god del bedre enn på MB da, som er hovedgrunnen til at jeg valgte ny MBP over MB. xBoffen: Var heldig å fikk igjen 15k på ulykkesforsikring etter jeg datt ned trappa med den forrige, så ble bare 1500 i mellomlegg for ny en. Hvis jeg ikke hadde fått forsikringspenger hadde det ikke blitt annet enn en netbook av noe slag tror jeg. Lenke til kommentar
B25S Skrevet 18. april 2009 Rapporter Del Skrevet 18. april 2009 Har kjempelyst på MBP til studietiden, skjønner ikke hvordan jeg skulle hatt råd ... Skynde deg med å få sommerjobb? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 19. april 2009 Rapporter Del Skrevet 19. april 2009 Studielån woho! Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 20. april 2009 Rapporter Del Skrevet 20. april 2009 Jeg kjøpte meg MacBook 2.4Ghz og bytta til meg en (3 måneder nyere) MacBook Pro 2.4Ghz med en fyr som ønsket mindre å bære på. Det er måten å gjøre det på! Ser fram til å møte studietiden med MBPen min, knallmaskin! Hva scorer dere i Geekbench? http://browse.geekbench.ca/geekbench2/view/128976 Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 20. april 2009 Rapporter Del Skrevet 20. april 2009 3134 her, på Hackintoshen. http://browse.geekbench.ca/geekbench2/view/128985 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 20. april 2009 Rapporter Del Skrevet 20. april 2009 (endret) http://browse.geekbench.ca/geekbench2/view/128993 Uten aa skru av andre applikasjoner. Endret 20. april 2009 av MartinF Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå