Thlom Skrevet 25. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2009 Om du har en gmail-konto så kan du lage et webclip av http://mail.google.com/tasks/iphone/ eller http://mail.google.com/tasks/android/. Versjonen til android ser ut til å fungere best ... Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 26. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2009 Hvordan lager jeg et slikt webclip da? Kan ikke så altfor mye om Mac enda. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 26. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2009 Åpne siden i safari og trykk på saksen. Vet ikke hvordan den er plassert i Safari 3, men i Safari 4 så er den plassert til venstre for adresselinjen. Også bare markerer du området og trykker på 'add' så blir den lagt til som en widget i dashboard. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 27. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2009 Det er bare til å trykke på C for å boote opp fra cdn? Har mistet tiger, hvor det står hvordan man booter opp fra cdn. Så jeg er litt usikker på om det er C eller ikke. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 27. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2009 (endret) Stemmer. Trykk C. Endret 27. mars 2009 av heanwi Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 27. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2009 Eventuelt holde inne option (alt), som viser alle bootbare medier, inkludert CD/DVD, eksterne harddisker og interne harddisker. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 28. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2009 8000 igjen på skatten og 9000,- i feriepenger. Ny fullspeccet Mac Mini med 24" (kanskje to, til og med)? Ja. Lenke til kommentar
dabear Skrevet 28. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2009 Eller legge pengene inn i feriekassa, ta med kjæresten på en romantisk tur til Nice eller noe? Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 28. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2009 Skulle ikke du kjøpe deg en brukt Mac Pro Heilage? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 28. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2009 Eller legge pengene inn i feriekassa, ta med kjæresten på en romantisk tur til Nice eller noe? Bruke pengene på noen andre? Hah! Skulle ikke du kjøpe deg en brukt Mac Pro Heilage? Den dealen gikk i vasken, gitt. Jeg kunne ikke skaffe midlene i tide. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 28. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. mars 2009 Herregud TV2 Sumo suger. Er jo ikke i nærheten av VG sin løsning på Mac! Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 28. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2009 TV2 Sumo suger på Windows også. Aldri opplevd en problemfri sending på hverken Windows, Mac eller Linux. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 28. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. mars 2009 Jeg har sendt mail med ønske om å få tilbakebetalt pengene mine. Kvaliteten på hvilken som helst hamster-film på YouTube er bedre. Dette er bare latterlig og patetisk. Helt fantastisk utrolig at de kan tilby en så latterlig og dårlig tjeneste i 2009. Hva slags inkompetente utviklere jobber i TV2? Heldigvis har vi spansk tv hjemme så jeg får sett España - Tyrkia i kveld. Lenke til kommentar
elektroboy Skrevet 28. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2009 Når jeg har tatt opp en film på mitt ixsus kamera. Så blir det AVI fil ut av det. Men har hørt at, vis du skal laste AVI fil opp på youtube, så tar det ganske lang tid. Så spørsmålet er hvordan jeg skal få konvertert til feks WMA fil? Jeg har en Macbook Pro. Er det noe program på den jeg kan bruke til å konvertere? Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 28. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2009 Jeg bruker Handbrake til konvertering. Du kan kanskje prøve med det? Lenke til kommentar
B25S Skrevet 28. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2009 Jeg bruker Handbrake til konvertering. Du kan kanskje prøve med det? Jeg også, det er konge, og gratis! Lenke til kommentar
PT Skrevet 28. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2009 Herregud TV2 Sumo suger. Er jo ikke i nærheten av VG sin løsning på Mac! Så VG sin løsning funker bra? Har det vært noe kapasitetsproblemer under de mest populære sendingene f.eks.? Er det bra nok til å kunne kjøres opp på flatskjermen i stuen? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 28. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. mars 2009 Jeg er meget fornøyd med VG sin løsning, kvaliteten er veldig bra hos meg (20mbps-linje fra NextGenTel). Har testet det på min LCD-TV og det fungerte veldig bra. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 29. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2009 Tror ikke VG har hatt noe kapasitetsproblemer. Tror de leier tjenester lignende Amazon S3 av en samarbeidspartner av Move. Lenke til kommentar
elektroboy Skrevet 29. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2009 Takk for svar. Fikk lasta ned Handbrake. Men jeg så ikke at du kunne konvertere til WMA filer? For å legge ut på youtube. Prøvde å legge ut en AVI film på 1 minutt. Og det gikk jo vinter og vår.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå