thomassit0 Skrevet 9. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2009 (endret) Sært, kameraet fungerer plutselig ikke på min 3 uker gamle macbook Endret 9. januar 2009 av Thomas_H Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 9. januar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. januar 2009 Restart Macen din. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 9. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2009 (endret) http://www.macrumors.com/2009/01/09/schill...duct-timelines/ nice, aner vi iphone III også? hmm ;OO Endret 9. januar 2009 av laffe Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 10. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2009 (endret) hmm.. Noen som har testet ut de" In Ear Headphones" fra Apple? Tenker å kjøpe de, men greit å høre hva folk synes. Edit: det står nederstiPod classic 120GB, iPod nano 4. generasjon (video), iPod touch 2. generasjon. De funker vel til Iphone også? ... Endret 10. januar 2009 av Henry9 Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 10. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2009 (endret) De skal visstnok ha både fjernkontroll og mikrofon i likhet med pluggene som kommer med telefonen. Fra tilbakemeldingene jeg leser på nettet er det ikke snakk om noen gode plugger. Jeg ville heller gått for en tredjepartsleverandør for bedre plugger. Her er en liste av noen forskjellige med omtale. Endret 10. januar 2009 av Trynemjoel Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 10. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2009 Dere har sikkert fått spørsmålet før, men hva er brukererfaringene rundt Macbook Air? Sliter den med varme? (Går vifta evt. konstant)? Lenke til kommentar
B25S Skrevet 10. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2009 Dere har sikkert fått spørsmålet før, men hva er brukererfaringene rundt Macbook Air? Sliter den med varme? (Går vifta evt. konstant)? Lydløs om SSD er valgt. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 10. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2009 Dere har sikkert fått spørsmålet før, men hva er brukererfaringene rundt Macbook Air? Sliter den med varme? (Går vifta evt. konstant)? Lydløs om SSD er valgt. Vifte på CPU/GPU/Chipsett, har den ikke vifte? Lenke til kommentar
Zezner Skrevet 10. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2009 Jeg vet ikke hvor godt dette spørsmålet blir tatt i mot, men jeg vurderer å slette Mac OS X og bare ha Windows på min Macbook Pro. Er dette mulig? Noen som har gjort det? Noen problemer? Takk for svar Lenke til kommentar
B25S Skrevet 11. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2009 Ja det er mulig. Lag hardisken til kun å være èn partisjon. Ha Windows format på den og Windows format på den. Eller bare slett partisjonen med Mac OS X og ta sammen den tomme med Windows partisjonen. Hvorfor vil du gjøre dette egentlig? Lenke til kommentar
Zezner Skrevet 11. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2009 Tusen takk. Har noen venner som jeg spiller mye med, og det er veldig tungvindt å reboote hver gang. Jeg bruker kun programmer som også kan brukes på Windows. Har fått beta key til windows 7, og ser det bra ut så sletter jeg OS X, men jeg skal tenke meg nøye om. Nesten sikker på at jeg kommer til å angre, men da får jeg bare innstallere OS X igjen. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 11. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2009 Noen som har noe erfaring med Onyx? Popper jo opp advarsler om både det ene og det andre. Litt skeptisk. Har ikke prøvd det ut foreløpig. Noen som bruker det, og kan gå god for det? Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 11. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2009 Hei, kanskje feil sted åo poste. Men det har seg si at noen klarte å søle alkohol på tastaturet(Mactrådløst) og tastene er nå seige som satan. Så er det noe jeg kan gjøre for å gjøre det litt mindre seigere, eller er det bare til å kaste den og kjøpe en ny? Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 11. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2009 Du har ikke noe rensemiddel du bruker ellers da? Burde jo være mulig å få vekk. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 11. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2009 Er ikke på knappene, men det som er under ellerno? Altså det er seigt å trykke Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 11. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2009 Ah, de henger igjen, ja. Trodde du mente at de var fysisk seige å trykke på jeg. Nå har jeg ikke et sånt tastatur selv da, men det er vel mulig å skru det opp og ta en titt? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 11. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2009 Kan funke å pille av tastene og prøve å ta vekk noe ved å bruke små ørerensere. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 11. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2009 Det er nok ikke alkoholen som gjør tastene seige, det er vel heller tilsetningsstoffene som du eller produsenten har puttet i. Antakeligvis sukker. Du kan prøve å bare vaske det med en fuktig mikrofiberklut, men om du har fått sukkerkliss under tastene så må du nok pelle de av, og rense under. Om det er mulig. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 12. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2009 Noen som vet om et greit program til å rense opp en mbp? Merker min har begynt å bli litt treig i det siste. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 12. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2009 Onyx skal visst være bra. Spurte om noe ang. Onyx lenger opp, men ingen respons. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå