Spr0cket Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 (endret) Selges bare xp media center edition oem? Er det et must for en htpc å bruke win xp mce? Finnes det barebone-løsninger med t.d. htpc kabinett, fjärrkontroll og oem os? med "barebone" mener jeg ikke cube men htpc m psu, mobo og evt os. Endret 20. september 2005 av Spr0cket Lenke til kommentar
kvase Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 du kan jo se her http://www.3dfxcool.no/index.php?cPath=115_175 Lenke til kommentar
Spr0cket Skrevet 20. september 2005 Forfatter Del Skrevet 20. september 2005 Det så ut som en litt dyr løsning. Jeg fant denne tenor som er til salgs for ca 800 kr her til lands uten psu. Noen som vet om det fins gode alternativer? Snakker stilrene kabinett til htpc Lenke til kommentar
Thelle Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Vet ikke om så mange som selger "oem" eller ferdigbyggde. Men div nettbutikker og faktisk elkjøp/lefdal skal eller selger allerede dette. Det er desverre ikke alt for mange htpc kabinetter som faller i smak hos meg. Er igrunn alt for keen på å bygge en selv. Men den må virkelig ligne på ett vanlig komponent kabinett i ett helt vanlig gammeldags stereorack. Men den drømmen jeg har blir nok dyr. Da jeg trenger lærret, prosjektor, surrerundt lyd system og selve htpc'n. Kan ikke bare noen kaste 20-30k til meg da? Da blir jeg glad Får hvertfall startet. :!: Lykke til -Thelle- Lenke til kommentar
Spr0cket Skrevet 21. september 2005 Forfatter Del Skrevet 21. september 2005 da er vi iallefall enige. Jeg er veldig klar for å bygge, men det skal jo helst ikke bli for dyrt og så må det passe med de andre komponentene. Har selv en denon avr3805 i sølv. ser etter noe som passer til dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå