Finegan Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Hei! Så var tiden kommet for å bytte ut skjermen. Har over tide vurdert å kjøpe en Xerox 19" skjerm, men hare hele tiden vært betenkt over oppløsningen på 1280*1024, så etter noe om og men, har valget falt på en 20". Nå er bare spørsmålet vilken? Den heteste kandidaten er en LaCie Photon Vision II 20" da jeg har lest mye bra om den. Det eneste jeg lurer på, begynner denne skjermen å bli gammel, eller er den fremdeles så bra som i annmeldelsen til HW? Dere ser det at jeg lurer rett og slett på om den anmeldelsen er "up to date" med henhold til hva de sammenligna den med. Er andre LCD skjermer nå så gode at denne rett og slett ikke kan forsvare prisen? Hadde vært ypperlig om noen kunne kommet med noen tanker på dette emnet. På forhånd takk. Jon. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Det er fortsatt en god skjerm... ville lett kjøpt en slik skjerm viss jeg hadde penger og viss jeg ville bruke så mye på en skjerm Lenke til kommentar
Gjest Slettet-52Y1nIV0tv Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Smart valg å gå for 20" kontra 19" For min egen del stod det mellom Apple sin sykt lekre 20" og Dells 20FPW. Hadde jeg hatt 7000 ville jeg tatt Apple sin pga. designet men ellers er de vel ganske like. Her er iallefall en sammeliknende test av de to fra AnandTech Er ingen fan av LaCie -føler det er litt jåleri, dessuten er de vel først og fremst beregnet på grafikere o.l. hvis jeg ikke tar helt feil? Må du bruke penger ville jeg anbefalt 20" fra Viewsonic (kjøpes hos Dell), men den koste riktignok litt over 8000 da... PS: Endte opp selv med Dells 20"FP siden den var på tilbud pluss at jeg var litt skeptisk til widescreen. Mener fremdeles det var et knallkjøp! Lenke til kommentar
Åsmund@ATi Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Smart valg å gå for 20" kontra 19" For min egen del stod det mellom Apple sin sykt lekre 20" og Dells 20FPW. Hadde jeg hatt 7000 ville jeg tatt Apple sin pga. designet men ellers er de vel ganske like. Her er iallefall en sammeliknende test av de to fra AnandTech Er ingen fan av LaCie -føler det er litt jåleri, dessuten er de vel først og fremst beregnet på grafikere o.l. hvis jeg ikke tar helt feil? Må du bruke penger ville jeg anbefalt 20" fra Viewsonic (kjøpes hos Dell), men den koste riktignok litt over 8000 da... PS: Endte opp selv med Dells 20"FP siden den var på tilbud pluss at jeg var litt skeptisk til widescreen. Mener fremdeles det var et knallkjøp! Han kjøper jo ikke Veiwsonic hos Dell da, det er jo svindyrt! hmm, kommer snart en ny Nec 2080Ux+ å da vil den gamle synke en del i pris, ta den du! Men LaCie er like så bra da Men husk på at du får en HP L2335 (23") til 7500kr hos hp-norge..! Det er vel mest skjerm for penga...men prisen kan variere litt da! Lenke til kommentar
Finegan Skrevet 18. september 2005 Forfatter Del Skrevet 18. september 2005 Hei igjen, takker for svar. Har bestilt LaCie skjermen. Tenkte et lite sekund på om det vil være verd å vente på en eventuel ny NEC skjerm for et prisfall, men bestemte meg for at tiden var inne for ny skjerm nå. Når det gjelder Viewsonic skjermen kontra LaCie skjermen var det egentlig aldri tvil om LaCie i den duellen. LaCie har fått gjennomgående bedre annmeldelser. Hp skjermen virket spennende, men kostet da 9000kr. 2000 mer en jeg har budsjett til. Takker for alle svar. Mvh Jon. Lenke til kommentar
3dRacer Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 @Åsmund; Fant ikke den Hp skjermen til den prisen på HP Norge, der går den for 7800+moms. Hvor kan man få tak i den? Andreas Lenke til kommentar
euroshopper Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Apple Cinema Display 20" 7290,- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå