levlex Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Høstens hete Nokia-rykter De siste dagene har det lekket bilder av nye modeller i Nokias N-serie, blant dem en modell med fullt tastatur. Nokia har vært forbausende stille den siste tiden, men ryktene sier nå at produsenten snart vil lansere en rekke nye modeller. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Jeg ville ikke sagt høsten. Dem er planlagt lansert 1.Q 2006. Lenke til kommentar
Richie Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Det er også andre rykter om N80, hvor den er en slider-telefon med 3 megapiksel kamera. Mobile-review Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Hvis 6233 er en oppfølger til 6230, så kan det virke som om den også kommer til å bruke det nye Series 40 grensesnittet. De har ihvertfall kasta den kvadratiske skjermen på båten. Og jeg tviler på at de kommer til å bruke Series 60 på den... Lenke til kommentar
Mr team Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Ja mye spennende på gang her, vi får se når de blir lansert, og håpe at de ikke er for trege med å få de ut på markedet. Den nedlastingshastigheten hørtes hvertfall helt rå ut... blir bra når 3G er skikkelig utbygd. Noen som har peiling når dette kan være realistisk? Lenke til kommentar
agjell Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Etter generaltabben har nemlig mobilentusiaster verden over fått blod på tann og kastet seg over bildene på jakt etter mer informasjon. Generaltabben? Dette er et av verdens beste markedsføringstriks, og høyst sannsynlig et bevisst trekk fra Nokia sin side. Generaltabben er å tro at det er en generaltabbe i det hele tatt Lenke til kommentar
SteinF Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Den andre N-modellen er mer ukjent, men virker altså å være den første Series 60-modellen i kamskjellformat siden floppen 6260. Er ikke Nokia N90 en kamskjelltelefon med Series 60? Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Bare de kan få ut N70 og 6280 snart så er jeg fornøyd. Begynner å bli lei av å vente. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg