da_spin Skrevet 13. august 2002 Del Skrevet 13. august 2002 Jeg har nettop kjøpt meg to 80*80 vifter til mitt kabinett. Mitt problem er at jeg ikke vet om viftene skal blåse inn kald luft, eller om de skal suge ut varm luft. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 13. august 2002 Del Skrevet 13. august 2002 en som trekker inn kald luft nede foran, en som blåser ut varm luft oppe bak (eller på toppen) Lenke til kommentar
Kjellis Skrevet 13. august 2002 Del Skrevet 13. august 2002 Hvis du har temp.måle prg. så kan du prøve deg frem selv og se om temp. endrer seg.... Mest brukt er vel at en i front suger luft inn, mens en bak suger lufta ut av kabinettet. Hos meg ble resultatet best da jeg plasserte begge viftene bak, og fikk de til å suge lufta ut av kabinettet! Lenke til kommentar
zacon Skrevet 14. august 2002 Del Skrevet 14. august 2002 Monterer du en vifte på hver side av kabinettet, får du en gjennomstrømningseffekt, tenk deg masse vann som blir dratt gjennom et rør med en pumpe i hver ende. Lenke til kommentar
Petrit Holmgaard Gerxhaliu Skrevet 14. august 2002 Del Skrevet 14. august 2002 Takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå