vihovde Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Noen som har satt sammen en Silverstone SST-LC16M HTPC ? http://www.silverstonetek.com/products-lc16m.htm Jeg får ikke liv i displayet Det er noen kabler som jeg ikke finner ut av. En grå og en sort (tykke) med en masse små plugger i enden. Jeg har ett Abit NF7-S hovedkort. Manualen til dette kabinettet er jo helt på trynet. Tror jeg har koblet strøm til displayet, brukte flobby kontakten, men har også prøvd direkte til den kabelen som henger på kabelen som skal koble til hovedkortet ifra strømforsyningen. Noen som har erfaringer ? Haster, jeg vil ha den til å virke ikveld Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Jeg kjenner ikke til kabinettet, men jeg kan forsøke. Om du kan ta bilde av kontakta på hovedkortet og ledningene så kanskje jeg kan gi deg et svar. Du skal ikke bruke floppy-kontakten. Displayet har noen tynne ledninger som skal festes et eller annet sted på hovedkortet der det stikker opp en del pinner (tror jeg). Brukervilledningene til Silverstone er dårlige. Lenke til kommentar
Obix Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Se under Download på siden som du linker til. Der vil du finne info om VFD/IR modul. Lenke til kommentar
vihovde Skrevet 15. september 2005 Forfatter Del Skrevet 15. september 2005 Jeg kjenner ikke til kabinettet, men jeg kan forsøke. Om du kan ta bilde av kontakta på hovedkortet og ledningene så kanskje jeg kan gi deg et svar. Du skal ikke bruke floppy-kontakten. Displayet har noen tynne ledninger som skal festes et eller annet sted på hovedkortet der det stikker opp en del pinner (tror jeg). Brukervilledningene til Silverstone er dårlige. Dårlig manual... Tuller du :!: Den er jo helt på trynet... Skal prøve å fikle litt en gang til. Men jeg går ut ifra at displayet skal tennes i det man slår på maskinen ? Lenke til kommentar
vihovde Skrevet 15. september 2005 Forfatter Del Skrevet 15. september 2005 Se under Download på siden som du linker til.Der vil du finne info om VFD/IR modul. Har sett det, og jeg ham "maunalen"... Men får fremdeles ikke lys i displayet. Noen må vel ha satt sammen dette før, kanskje en link med skikkelige bilder ? Lenke til kommentar
vihovde Skrevet 15. september 2005 Forfatter Del Skrevet 15. september 2005 Kan noen ta en titt på mitt HK: http://www.abit-usa.com/images/products/NV7-8X.jpg eller på http://www.abit-usa.com/products/mb/produc...ies=1&model=124 Kan dere forklare meg hvordan kablene skal stå på f.eks Power Led, H.D.D Led... Jeg mener, hva er Ground og hva er pluss ? En side er det hvit kabel den andre er farvet Hvem av dem er Pluss ? Ser i manualen at det er merket med ett + tegn... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå