m-momr Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Jeg sitter her med en 200 GB extern disk som plutserlig sluttet å virke. helt uten videre. Nå sier den at " K is not accessible The file or diratory is corrupted and unreadable" bare plutserlig. jeg har en ICYBOX på firewire. hva kan jeg gjøre, jeg hadde 60 GB av data der. HJELP Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Bruk Get data back deretter formatere den? Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Hvis du har førstegenerasjon av IcyBox har du et problem, den har nemlig feil i strømforsyvningen. Bedre kjent som HD dreper'n (dette gjelder kun førstegenerasjon). Lenke til kommentar
akrovel Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Det kan vere at det er dårlig kontakt mellom harddisken og PCen, slik jeg av og til opplevde. Da kan du få den feilmeldingen du fikk. Da kan du prøve å ta ut og inn kabelen. Det kan vere at harddisken har blitt veldig varm. og har slått seg av. Da vil du også få denne feilmeldingen. da er det bare å vente. Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 IcyBox + firewire er kjent for dette problemet ja. Skjer sjelden på USB2 tilkobling. Lenke til kommentar
m-momr Skrevet 15. september 2005 Forfatter Del Skrevet 15. september 2005 Hvis du har førstegenerasjon av IcyBox har du et problem, den har nemlig feil i strømforsyvningen. Bedre kjent som HD dreper'n (dette gjelder kun førstegenerasjon). ja jeg er første generasjon. faen. har noen linken til "get data back" programmet? Lenke til kommentar
BearCat Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 har akuratt tatt å formatert c: og installert windiows på nytt. Har du lagt til støtte for 48b LBA ? Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 har akuratt tatt å formatert c: og installert windiows på nytt. Har du lagt til støtte for 48b LBA ? Helt sikkert ellers hadde ikke HD'n funka til og begynne med. Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 http://www.runtime.org/ Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Jeg hadde samme problem med eMagic USB/Firewire og en Seagate 200GB. eMagic-kabinettet var notorisk på å gi meg "not accessible", der eneste utveit var å formatere disken. Dette skjedde flere ganger etter hverandre. Første gangen hadde jeg backup av Lotr extended DVD-ene mine, og brukte derfor noen timer i GetDataBack for å få tilbake filene. Senere gadd jeg rett og slett ikke bruke disken til noe backup, for det samme skjedde flere ganger. eMagic-kabinettet ble sendt inn, og Seagate-disken surrer og går den dag i dag, uten noen problemer. Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Playmofetish: Konklusjonen er at det er mest sansynlig noe galt med strømforsyningen. Som lavizh sier. Lenke til kommentar
m-momr Skrevet 16. september 2005 Forfatter Del Skrevet 16. september 2005 Playmofetish: Konklusjonen er at det er mest sansynlig noe galt med strømforsyningen. Som lavizh sier. går det an å klage også få tilsendt, en GOD strømfosyning`? Lenke til kommentar
m-momr Skrevet 16. september 2005 Forfatter Del Skrevet 16. september 2005 finner heller ikke noe hjememside til icy box finnes det? Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Playmofetish: Konklusjonen er at det er mest sansynlig noe galt med strømforsyningen. Som lavizh sier. går det an å klage også få tilsendt, en GOD strømfosyning`? Hvor gammel er den? Snakk med de du kjøpte den av. Lenke til kommentar
m-momr Skrevet 16. september 2005 Forfatter Del Skrevet 16. september 2005 ICYBOX ekstern 3,5" harddisk kabinettUSB2.0+FW, SORT, Med blått lys Stk 12.01.2005 Fra MPX.no Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Da ville jeg reklamert... Lenke til kommentar
m-momr Skrevet 16. september 2005 Forfatter Del Skrevet 16. september 2005 har sendt mail nå. får håpe på et positivt svar da Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Send link til denne posten også. Lenke til kommentar
m-momr Skrevet 16. september 2005 Forfatter Del Skrevet 16. september 2005 gjorde det Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Kan ikke lese ut av tråden om du har forsøkt å lese disken internt i en stasjonær pc(kanskje litt banalt). Mulig du kan berge dataene der. eMagic-kabinettet ble sendt inn, og Seagate-disken surrer og går den dag i dag, uten noen problemer. Har en Icy box på FW meget ustabil, men den har ikke ødelagt noen disker. Få sendt tilbake kabinettet. Jeg har byttet en gang ble noe bedre, men er fortsatt veldig ustabil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå