Pepsi Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Eks: 1 x 256 MB + 256 MB (loddet) Hva vil det si at ram'en er loddet?? Sorry, men jeg er helt grønn på dette området. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Det betyr at den eine rambrikka er ikkje skiftbar, iogmed at den er fysisk festa til hket gjennom lodding og ikkje ein ramport som er det vanlige. Rekner med at det er ein ultraportabel bærbar du kikker på, så grunnen er at den skal vere minst mogleg, og derfor lodder dei fast eine brikka i hket. Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Tipper det betyr at RAM brikken er loddet fast på hovedkortet og derfor ikke kan byttes. Slik jeg forstår "1 x 256 MB + 256 MB (loddet)" er det en fastloddet brikke og en som sitter i sokkel. Lenke til kommentar
Pepsi Skrevet 15. september 2005 Forfatter Del Skrevet 15. september 2005 Flott! Da har jeg fått klarhet i det. Takker så mye Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå