Legion Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 snubbla over dette bildet under litt etterlengtet filopprydding. lekte for en tid tilbake med primtallsgrafikk og dette er da et av resultatene. prinsipp: en liste med primtall (i dette tilfellet alle mellom 2 og 100 mil. ~5.7 mil primtall), gis en retning N-S-Ø-V etter en modulooperasjon på det aktuelle primtallet og gis en farge (rød). er punket allerede tegnet tegnes pixelen lysere (lysest er sort...såklart) dette gir da et bilde som er en kontinuerlig strek, startpunkt var i hovedkroppen kl 10-11 om jeg husker rett. gadd aldri gjøre ferdig programmet, da det var mest for å se et resultat Lenke til kommentar
pertm Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Kult ser ut som et fraktal spør du meg. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Om det er noe jeg IKKE kan, så er det matte.. Men sånn i prinsipp virker det jo kjempetøft! Lenke til kommentar
LIRS Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 (endret) ? forstod ingen ting av det der jeg Endret 4. oktober 2005 av LIRS Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Hmm kanskje man bruker primtall for å lage fraktaler? men syns ihvertfall det så spennende ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå