Gå til innhold

Windows XP problemer, igjen!

Po[wP]ow

Anbefalte innlegg

Windows er veldig ustabilt, for etter at jeg installerte windows update og Service Pack 2 i det hele tatt har alt bare ikke funka som det skal. Pc'n bare fryser seg ved bruk av bl.a. Msn og Star Wars Galaxies, alt bare stopper helt, msn får jeg brukt litt men ikke lenge. Så fryser alt seg, jeg har også tatt virus scan!

Jeg har intel P4 3.2GHz, Gainward GF 6800GT og 1024 MB ram

Jeg trenger hjelp!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Anbefaler deg å ta backup av det du trenger og formater harddisken og lag partisjoner ettersom du ønsker å ha dem. Formater dem i NTFS for best sikkerhet og installer Windows, etter du har installert Windows installerer du Service Pack 2 UTEN å ha installert NOEN av driverne, ha SP2 på egen cd og fjern all tilgang til nettverk.

Deretter installerer du Anti-Virus, AVG Free eller noe slikt, deretter kan du koble maskinen på nett og oppdater først anti-virus og starte om etter nødvendighet, deretter installer resten av oppdateringene fra Microsoft.

Så kan du installere drivere til skjermkort osv, og så spill. Håper du lykkes med dette. Og hovedsaken er å ikke ha maskinen tilkoblet til noe nettverk eller internet før du har fått installert SP2 og anti-virus på maskinen.

Lenke til kommentar
ow' date='15/09/2005 : 22:13'] jeg har reinstallert windows 4 ganger denne uka, så nei, det er ikke no alternativ. Men jeg har bare installert drivere fra cd'ene, unntatt skjermkortet, hele pc'n skjærer seg hvis jeg bruker den nye nvidia 78.01 drivern. det var en av gangene jeg formaterte.

Du bør nok laste ned aller siste HK-drivere osv....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...