[email protected] Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Hei, har installert xp på min d610 i dag. Problemet som har oppstått er at jeg ikke kommer inn på nett med den igjen pga at jeg ikke har driverne til internett. Noen som vet hvordan jeg kan få tak i disse? Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Driver til internett finnes nok ikke, men driverne til nettverkskortet ditt finner du på www.dell.no under teknisk support. Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Hei, har installert xp på min d610 i dag. Problemet som har oppstått er at jeg ikke kommer inn på nett med den igjen pga at jeg ikke har driverne til internett. Noen som vet hvordan jeg kan få tak i disse? Hei. De driverene ligger på cdene som følger maskinen, men jeg antar at det kan bli ett problem hvis de glemte å ta med seg cdene når de stjal dem Siden du allerede har en maskin som du kommer deg på nett med, kan du gå på Support sidene til Dell, og laste dem ned der. Angi servicetagen som står på maskinen så får du opp en liste over alle driverene til den modellen. Men, igjen, anbefales ikke å gå den veien hvis den er stjålet tenker jeg.. Lenke til kommentar
_Spook_ Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Hva får deg til å tro at den er stjålet ut fra det han skriver? http://support.dell.com/ du finner drivere til alt på maskinen din der... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå