JBlack Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Sosialistene blir gang på gang tatt på fersk gjerning i løgner og manipulasjon. En effektiv måte for å gjøre en usann påstand sann, er å gjenta den tilstrekkelig mange ganger - det har du i det minste skjønt. Hvis alle politiske beslutninger ble tatt uten noen som helst personlig mening, kunne vi jublet - da hadde vi trengt én mann med makt i hvert land, og resten til å opplyse denne ene. Du insisterer på å ikke skille mellom hva som er et partis politikk, og hva som er en partipolitikers meninger? Hvorfor det? Lenke til kommentar
trøls Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Fordi veldig få mennesker er objektive nok til å fatte beslutninger på hundre prosent fornuft og null prosent personlig mening. Hvis FrP bare hadde hatt økonomisk makt, skulle jeg latt Hagen hate homofile så mye han bare vil. Lenke til kommentar
howzer Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Hvor har du det fra at Hagen hater homofile? Dessuten skyter du deg selv i foten. I følge din logikk så må enhver som er uenig med noe hindres fra å ta avgjørelser som har med dette å gjøre. F.eks. sier du at jeg vil bure inn nazister eller hindre dem i å uttrykke meningene sine fordi jeg er uenig i det de står for. Men du tar feil. Kanskje er du et irrasjonelt menneske. Det skal ikke gå ut over andre. Løgnene dine begynner å bli slitsomme nå. Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Fordi veldig få mennesker er objektive nok til å fatte beslutninger på hundre prosent fornuft og null prosent personlig mening. Hvis FrP bare hadde hatt økonomisk makt, skulle jeg latt Hagen hate homofile så mye han bare vil. Det er jo meningsløst å kritisere en god politikk, fordi man mener at menneskene bak denne politikken ikke har riktige følelser. Slik personfiksering er bare usaklig og dumt etter min mening. Lenke til kommentar
trøls Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 (endret) Jeg skulle likt å se et FrP som bare får velgere på grunnlag av politikken, og ikke på grunn av Hagens gode retoriske evner. Idag kan man også stryke politikere fra listene ved valg, og det hadde ikke vært nødvendig hvis et valg utelukkende gikk på partiets meninger, og ikke enkeltpolitikernes tilnærming på saker. Du kan gjerne kalle det usaklig og dumt, men sånn er det bare med dagens system. Og jeg begynner å bli lei av deg, Howser. Tenk litt gjennom hva andre skriver, så slipper du kanskje å feiltolke innleggene deres. Endret 20. september 2005 av trøls Lenke til kommentar
howzer Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Jeg ser hva du skriver, og tolkningen min er helt riktig. Du bare angriper meg fordi du vet at det ikke finnes noen motargumenter du kan komme med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå