Glenn Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 (endret) *bleh* Endret 4. juni 2007 av Glenn Lenke til kommentar
Arne Nåtedal Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Sveasoft Talisman er nok - uten at jeg har forsøkt alle andre - den mest avanserte firmware for WRT54G/GS. Gjeldende versjon er 1.05, Snart slippes 1.1. Mens versjoner opp til og med Alchemy har vært hovedsaklig basert på den originale Linksys kodebasen har nå Sveasoft-teamet kodet om det meste selv, slik at Talisman ifølge James på Sveasoft er mer Sveasoft enn Linksys. Alt du kan gjøre med en trådløs SOHO-ruter kan du gjøre med en WRT med Talisman. Det eneste de ikke får tilgang til er tweaking av wireless-parametre for optimalisering for lange linker, og det skyldes at Broadcom vokter sourcekoden sin som om det skulle være statshemmeligheter. For den latterlig lav pris av 20 dollar i året får du tilgang til alt dette i det det slippes, alle ikke-medlemmer må vente til Talisman blir public. På de fleste av boksene mine kjører jeg fortsatt Alchemy 1.0, også en meget bra firmware, og den er bare å laste ned gratis for hvem som helst! :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå