phax Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 helå, far min suser til new york imorgen, så tenkte sende med han litt penger å få han til å shoppe noe til meg.. men kommer ikke på hva! kan jo ikke la han komme tomhendt hjem igjen så trenger noen tips. ikke altfor dyrt, jeg har bare en tusenlapp eller to å rutte med.. maks tre. og det må jo være passelig lite å lett slik at han kan ta det med på flyet hjem. noen forslag? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Selv skal jeg til NY i høstferien, og som trådstarter tar jeg gjerne i mot tips til gode kjøp «over there». Lenke til kommentar
BeNeFit Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 psp spill og utstyr. Suvenirer, nypd t-skjorte. Jeg kjøpte billige dvd-r plater, fant en butikk som hadde tilbud. Men er sikkert like rimelig i norge.. Lenke til kommentar
phax Skrevet 15. september 2005 Forfatter Del Skrevet 15. september 2005 tenkte på ipod nano, ser på applestore at den ligger på en 1500,- NOK for 4gb versjonen.. men så trenger jeg jo strengt tatt ikke en til mp3 spiller da. noen som vet om bilstereo er billigere der? kanskje skaffe meg en ny cdspiller til bilen.. data er det vel ikke så mye å tjene på der nede? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Prostituerte. (Jmfr: David Letterman.) Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 (endret) Kom nettopp hjem fra NY. Kan ikke si at ting og tang til å ta med seg hjem var så billig bortsett fra klær. Finnes butikker som selger helt kurrante klær til maks $7,99, men merkeklær kan også kjøpes like dyrt som i Norge. Ellers er Megastore på Broadway ett eldorado innenfor DVD, selv om prisene ikke er spesielt billige. Du finner antakelig alt av TV-serier og film som er utgitt på DVD + musikk og bøker. Toys'Rus også på Broadway må bare oppleves med blant annet enn full size "levende" Tyrannosaurus Rex og innendørs Pariserhjul over 3 etasjer. Ellers er leketøysbutikken F.A.O. Schwartz ved sydenden av Central Park også en opplevelse i seg selv. Og, hva du ellers kan gjøre i NY?. Spør heller hva du ikke kan gjøre. Edit: Datautstyr i butikkene: Ikke spesielt billig. På CompUSA kostet f.eks. en 300 GB Seagate SATA disk ca. 1600,- norske kroner. Endret 16. september 2005 av el-asso Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Få han til å kjøpe New-Era capser =P Det er skit billige der, får en for hundrelappen, mens her koster den 400 ,- . Kan bli business ut av det her hvis du begynner å selge =P Lenke til kommentar
simerix Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Nintendo spill. Det er en kjempebutikk et eller annet sted i NY, hvor det er 2 etasjer med kun nintendoprodukter Hvis du har gamecube, DS eller gba da Lenke til kommentar
total Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 MAGIC 8 BALL! "Signs point to yes" Alle burde hatt en åtter! Lenke til kommentar
pogcj Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Stikk innom Hello Deli,hvis du skal se på "Late Show with David Letterman".Der får du kjøpt to typer t-skjorter,smørbrød,kaffekrus,caps og andre ting Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Billige klær kan kjøpes på Century 21, om en absolutt vil handle billig er dette visstnok stedet, men ikke forvent orden og service på nivå med konseptbutikkene. De har mye fra de store motehusene, også de inneværende kolleksjonene. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Norge er en av de billigste landene på teknologi da Lenke til kommentar
simerix Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Hallelulja for det Lenke til kommentar
Mouser Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Hallelulja for det Amen! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Dersom du er interessert i slikt, er musikkinstrumenter adskillig billigere i statene. Lenke til kommentar
simerix Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Man kan også få DVD filmer til en billig penge. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 (endret) Elektronikk er billig, spill er noenlunde billig (du må ikke kjøpe spill til PS2 da de kjører et annet system i USA) filmer er billig, musikk er billig og klær er billig. Vil anbefale en butikk som heter J&R rett ved ground zero. De har alt av elektronikk, film, musikk og spill. En klesbutikk som heter Pacsun er en av de bedre butikkene jeg har shoppet klær i hvor du finner merker som blandt annet: quicksilver, element, volcom og billabong til sjokkerende lave priser. Endret 18. september 2005 av Gef Lenke til kommentar
simerix Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Elektronikk er billig, spill er noenlunde billig (du må ikke kjøpe spill til PS2 da de kjører et annet system i USA) HD loadere kan fåes kjøpt for noen hundre kroner. Og for DVD filmer finnes det tusenvis av crackerporgrammer, som fjerner sonesperra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå