dandel58 Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Heisann.. Jeg har tenkt å kjøpe et hovedkort og geforce 7800 gtx.. vil helst ha samme produsent.. derfor lurer jeg på om hva jeg skal bestille av disse to hovedkortene? ASUS A8N-E S-939 nForce4 Ultra ATX PCI-E Audio GbLAN SATA Raid, A8N-E MSI S-939 nForce 4 Ultra ATX PCI-E Audio GbLAN 1394 SATA Retail, K8N NEO4-FI Hvilket skal jeg velge? Hvem er mest stabilt? Hvem er best overall når vi snakker om en gaming pc..? Trenger raskt svar.. Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Vanskelig å si, er gode hovedkort begge 2 så hva du velger blir nok ganske så likt siden de er utstyrt med samme brikkesett og like mange tilkoplingfunksjoner. Så fler erfaringer på ASUS kortet. Men tror begge kortene er ganske så like gode. Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 og like mange tilkoplingfunksjoner. Det stemmer ikke helt da. MSI har firewire,det har ikke Asus. Vær obs på at det finnes 2 versjoner av det MSI kortet. Neo4-F og Neo4-FI,der sistnevnte har firewire. Hvis trådstarter har bruk for firewire bør han derfor velge MSI. Hva med å heller kjøpe et kort som er lydløst og i tillegg støtter SLI? For eksempel Abit AN8 SLI til 1149 kr. Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Aha det som er forskjellen, har i grunn bare sett hovedkort blir levert med FW siden mitt gamle socket a har det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå