Gå til innhold

Problemer med Ipod

Anbefalte innlegg

Hei jeg har kjøpt meg en ipod og når jeg kombler den til og går inn på itunes kommer denne meldingen: Programvaren som kreves for kommunikasjon med ipod enheten er ikke riktig innstallert. innstaller itues på nytt for å innstalere ipod programvaren. dette har jeg gjort flere ganger men det fnker fortsatt ikke. Itunes får altså ikke kontakt med ipoden. Er det noen som vet noe om dette?

Jeg har prøvd å gå inn på ipod opdater for å formatere ipoden (de på apple sa dette kanskje kunne hjelpe) men det jalp ikke. Når jeg åpner det programmet får jeg denne feilmeldingen: Ipod tjestefeil.

Er det noen som har noen tips?

håper på svar snarest :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg har ipod mini

har XP (med servcie pack 2)

Jeg bruker ubs 2.0

Når jeg plugger i ipoden oppdager windows den akkurat som en memory stick eller som er flyttbar disk. Så jeg kan gå inn å den vi min datamaskin og legge inn tekst dokumnter og sånn. Men ituens oppdager den ikke. Den gir meg de feil meldingen jeg skrev om i innlegget over.

Er det noen som vet hva problemet kan være?

Lenke til kommentar

En ting er sikert feilen ligger i iTunes. prøv å bruke den på en pc som alerede har ha en annen iPod til koblet, eller instaler iTunes på en annen pc og se va som skjer da.. ikke bruk CD-platen som du fikk med, prøv og last ned fra iTunes.com

Har selv Mini, Aldri hat problemer med den.

EDIT; skrive feil :blush:

Endret av modzona123
Lenke til kommentar

Det kan være fordi at det ligger rest filer på pc'en din fra de andre gangene du instalerte iTunes, og plagdes. Jeg hadde samme problemet med en skriver, jag fikk den ikke til før etter at jeg hadde formater pc'en. (kan ikke skryte av at jeg prøvede noe særlig for å få fikset det)

Lenke til kommentar

jeg hr prøvd å legge inn bege deler på nytt men det fungerer ikke. det er ikkeno galt med ipod softwaren, hvis det er det programmet hvor man kan slette alt som er på mp3 osv..? problemet er bare at det ikke går ann få kontakt med ipoden i itunes. er det noen som vet hva det er??

jeg har innsatlert den nyeste itunesen og prøvd fram og tilbake flere ganger. jeg har også gått inn på hardisken og slettet den der. Hva kan være problemet? dere tror ikke jeg må formatere?

Lenke til kommentar

det som er problemet med windows. Når du går inn på HDD din og sletter mappen til iTunes, så sletter du ikke alle filene til programet. Dette gjør du heller ikke når du formatere Harddisken. Det vil alltid ligge igjen rest filer.

Endret av modzona123
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...