G2Petter Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Hei. Kjæresten min skal ha en ny MP3-spiller. Det viktigste kravet, i tillegg til at den skal spille av musikk, er at det skal være en god opptaker på den, da den skal brukes til å ta opp sangtimer o.l. Er det noen som har noen tips? Kom gjerne med flere eksempler,slik at vi har noe å velge i. Hilsen, g2petter Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Hvis man skal ha en god opptaker er vel en MiniDisc med mik til det beste, ennå ikke sett en mp3-spiller som gir gode opptak. Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 15. september 2005 Forfatter Del Skrevet 15. september 2005 I flg. testen, var opptakeren på iAudio X5 ganske så god. Dessverre var lydeksemplet som linken pekte til borte. Lenke til kommentar
simerix Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Jeg kan anbefale packard bell audiokey FM Lenke til kommentar
Chriskart Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 iAudio 5 har en svært god oppaker synes jeg. Har selv en minidisk og MP3 spilleren gir et litt mer "forvrenget" opptak, men egentlig ble jeg overrasket over hvor bra det var Spiller selv Piano og bruker den hver eneste time Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå