SpoileD Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 jeg trenger et nytt tastatur nå som det hadde tok kvelden... Har sett litt på det lysende bzerk tastaturet, er det noen av dere som har det eller prøvd det? forstyrrer det lyset når du f.eks. spiller? Som emne sier så vil jeg ha et tastatur som kan brukes til spilling, skriving, ja slikt som tastaturet brukes til . Det bør da ha behagelige taster. Lenke til kommentar
RS2000 Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Kunne tenkt meg et nytt jeg og. Mitt forrige måtte omsider bukke under etter å ha blitt slådd en del gjennom årene. Lenke til kommentar
SpoileD Skrevet 15. september 2005 Forfatter Del Skrevet 15. september 2005 hmm etter å ha googlet litt så jeg at du måtte trykke et tast som fikk lyset på. men fant ikke no om hvordan tastaturet er å trykke på... Lenke til kommentar
SpoileD Skrevet 15. september 2005 Forfatter Del Skrevet 15. september 2005 En ting til jeg kom på, tastaturet må ikke ha slik f-lås knapp.. Det er så kjett å måtte trykke inn den hver gang jeg starter maskin for å bruke F-knappene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå