Simkin Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 (endret) tror jeg kommer til å kjøpe denne.. ser fin ut og har radio og er billig.. men ser att denne ikke har modem, hva vil det si i praksis? hadde nokia 5100 før, og den var det vist modem på, og der hadde jeg opera nettleser. må jeg ha modem for å får brukt opera? Endret 16. september 2005 av Freeman84 Lenke til kommentar
holst84 Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 modem betyr at telefonen din kan kobles til en bærbar datamasin og fungere som en trådløs oppkobling mot internett. Opera går gjennom GPRS så det kan du bruke på 6030 og. Lykke til med ny tlf Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 16. september 2005 Forfatter Del Skrevet 16. september 2005 takk for svar.. men tror jeg ombestemmer meg og går for en k700i jeg å da lurer jeg på der på den er det vel mp3 spiller.. hva slags kabel og evt program må jeg ha for å få lagt inn mp3 sanger? vet det ikke er rare plassen på den men uansett.. og går det ann å få kjøpt på mer minne? sånn brikke? Lenke til kommentar
iCar Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 (endret) takk for svar.. men tror jeg ombestemmer meg og går for en k700i jeg å da lurer jeg på der på den er det vel mp3 spiller.. hva slags kabel og evt program må jeg ha for å få lagt inn mp3 sanger? vet det ikke er rare plassen på den men uansett.. og går det ann å få kjøpt på mer minne? sånn brikke? K700 ha kun ca 40 mb plass tilgjengelig. Du kan bruke bluetooth adapter,eller sånn DSS-2x docling,eller så er d en til som jeg ikke husker navnet på. Du kan ikke utvide minnet på den. Endret 16. september 2005 av adilr17 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå